 |
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:16, 18 Maj 2011 Temat postu: Zgłoszenia do kampanii |
|
|
Wszyscy chętni proszę zgłaszać swój udział w kampanii.
W zgłoszeniu wpisujecie rozpiskę na 1k (musi zawarać 2 Troopsy i HQ), przed każdą bitwą- stosownie do wroga z którym gracie dobieracie sobie 550 punktów. Więc praktycznie 1550 punktów + modyfikacje w wyniku kampanii o których będę informował każdego z osobna.
W odpowiedzi na zgłoszenie wysyłam PM z informacjami co dla was jest ważne w kampanii itp.
Dozwolone są też rzeczy z forge worlda pod warunkiem, że nie są super heavy i są częścią tych dodatkowych 550 punktów itp. Dla ścisłości dozwolony jest kodeks Tau mojego autorstwa.
Kolejność zgłoszeń ustala wybór lokacji startowych w kampanii.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Śro 16:20, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaYer
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:12, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
hq
rune priest, chooser, lighting, jaws 110
troops
9gh, melta, sztandar,pw, rajno dozer 205
8gh, melta, sztandar, rajno dozer 175
9gh, melta, sztandar,pw, drop pod 200
heavy
6long fangów, 5 misek 140
predzio, all laski 165
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaYer dnia Pią 16:16, 20 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beszcza
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Śro 18:20, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
hmmm wszytko ładnie pięknie tylko wolałbym żeby każdy grał kodeksami wydanymi przez GW, bez obrazy oczywiście i nie mam nic złego na myśli ale w sieci też widziałem sporo modów do necronów ale gram na oryginalnym...to tylko taka moja mała uwaga pozdrawiam !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:48, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
+1
ja na ten przykład mógłbym grać na kodeksie wilków lub BA.
( choć zgłosiłem zielone waaaagh )
Edit -zgłoszenie z rozpiską:
Ork Boyz (Troops) 29 4 2 3 4 1 2 2/3 7 6+ 220
Furious Charge; Mob Rule; Waaagh!; Slugga (x29);
Choppa (x29)
Nob 1 4 2 4/8 4 2 3 3* 7 6+ [46]
Power Klaw (x1); * No +1A if used with another
Pistol or CC Weapon.; Slugga (x1)
Bosspole Re-roll Leadership tests by inflicting a wound on [5]
another model in the mob.
Ork Boyz (Troops) 29 4 2 3 4 1 2 2/3 7 6+ 220
Furious Charge; Mob Rule; Waaagh!; Slugga (x29);
Choppa (x29)
Nob 1 4 2 4/8 4 2 3 3* 7 6+ [46]
Power Klaw (x1); * No +1A if used with another
Pistol or CC Weapon.; Slugga (x1)
Bosspole Re-roll Leadership tests by inflicting a wound on [5]
another model in the mob.
Ork Boyz (Troops) 29 4 2 3 4 1 2 2/3 7 6+ 220
Furious Charge; Mob Rule; Waaagh!; Slugga (x29);
Choppa (x29)
Nob 1 4 2 4/8 4 2 3 3* 7 6+ [46]
Power Klaw (x1); * No +1A if used with another
Pistol or CC Weapon.; Slugga (x1)
Bosspole Re-roll Leadership tests by inflicting a wound on [5]
another model in the mob.
Ork Boyz (Troops) 27 4 2 3 4 1 2 2/3 7 6+ 208
Furious Charge; Mob Rule; Waaagh!; Slugga (x27);
Choppa (x27)
Nob 1 4 2 4/8 4 2 3 3* 7 6+ [46]
Power Klaw (x1); * No +1A if used with another
Pistol or CC Weapon.; Slugga (x1)
Bosspole Re-roll Leadership tests by inflicting a wound on [5]
another model in the mob.
Warboss (HQ) 1 5 2 5/10 5 3 4 4* 9 4+ 90
Independent Character; Furious Charge; Mob Rule;
Waaagh!; Power Klaw (x1); * No +1A if used with
another Pistol or CC Weapon.; Slugga (x1);
Stikkbombz
'Eavy Armour 4+ Armour save. [5]
Gretchin (Troops) 10 2 3 2 2 1 2 1 5 - 40
It's a Grots Life (Can remove Minefields by
removing 3D6 Grots.); Grot Blasta
Runtherd 1 4 2 3 4 1 2 2 7 6+ [10]
Furious Charge; Squig Hound (may reroll morale
for Grots by removing D3 of them); Grabba Stick;
Slugga
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 18:49, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:03, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie po to kodeks tworzyłem marnowałem kupę czasu na porównywania, wyważanie i wymyślanie zasad itd. żeby teraz był w ogóle nie używany. Nie podoba się - nie grajcie, albo nie gramy kampanii i chuj. Wolicie grać na debilnych gównach od GW to proszę bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaYer
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:34, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ludzie przecież kampania ma być dla zabawy. Jeszcze się nie zaczęła a już problemy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:47, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to już wyrazić opinie nie wolno ??
precz z tyranią !!!! vivat .... nie-tyrania !!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaYer
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:57, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi o to że nie wolno. Tylko że Twój przykład jest z dupy wzięty (Tau to nadal Tau, a sam wiesz jakby wyglądało jakbyś grał na kodeksie SW albo BA). Na moje Beszcza jak znajdziesz jakiegoś sensownego moda i przedstawisz go tu to mi to wisi czy grasz na oryginalnym kodeksie czy nie . A tak w ogóle to Krzychu ustala zasady i tak jak pisał nie podoba się to nie:P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beszcza
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Śro 20:35, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nie chce się klucic i wymyślać ale każdy z nas wybierają swoją armie wiedział jaki jest kodeks także nie rozumie trochę pretensji ze ten jest lepszy a ten gorszy po prostu moim zdaniem nie można samemu sobie modyfikować bo zaczną się zaraz jaka ja stworze sobie necromante co na + 2 wstałem moja cala armia hehe a tak na powarznie każdy nie jakie jest moje nastawienie na wszelakie mody mowie nie! Sorry ale akceptuje tylko orginalne produkty gw i bez obrazy nie chce zacząć przez to jakiejś ostrej wymiany zdań :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:16, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
MaYer napisał: | Nie chodzi o to że nie wolno. Tylko że Twój przykład jest z dupy wzięty..... |
niezupełnie. Tak samo jak funowski kodeks krzycha, tak samo kodeksy SW, oraz jeszcze bardziej BA, dają mi okazję pograć tymi samymi modelami na ciekawszych, zasadach.
Nie robię tego tylko z tego powodu, że staram się nauczyć porządnie grać kodeksem SM ( bo do grania DA brakuje mi modeli ) . To samo polecam innym kodeksom, bo prawda jest tak, że bardziej boli brak ogrania niż dupny kodeks.
poza tym po rozmowie z darkiem wnioskuje, że jego boli bardziej brak odpowiednich modeli niż wiekowy kodeks, i ku temu wnioskowi się przychylam.
A po kolejne i ostatnie, nie przyzwyczajał bym się do fundexu, bo nowy tau już niedługo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 21:22, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:23, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A ja nigdy nie twierdziłem, że zwiększyłem Tau siłę ognia o 100% i ulepszyłem wszystko co się da aby ciężej napierdalali. BŁĄD. Siłą mojego kodeksu jest to co jest żenującym minusem aktualnego - w oficjalnym brak opcji, w moim jest ich wiele. Więc chodzi wyłącznie o zwiększenie przyjemności z gry a nie zrobienie najlepsiejszego kodeksu.. posądzenie mnie o to z resztą było debilne- przecież to nie moja armia.
Temat miał być wyłącznie do zgłoszeń kampanijnych a się burdel narobił bez powodu, nie podobają się zasady kampanii, nie zgłaszać się i innym nie psuć zabawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Śro 22:56, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
....i tak powstał czokapik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Czw 0:56, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a ja mam, jak to się mawia w blisko związanych ze mną kręgach intelektualistów, z was zwałę
10 postów flame'u na temat używania fundexu tau, naskakiwania na siebie z powodu "oficjalności" lub "nieoficjalności" zasad itp. w sytuacji, gdzie najbardziej zainteresowany (czytaj JA ) w ogóle się jeszcze nie zdeklarował czy zagra w kampanii nie mówiąc już o tym, z którego kodeksu skorzysta.
Otóż Panowie, oświadczam co następuje:
z dniem jakimśtam niedługo następującym wyprowadzam się do Oka Terroru (zwanego w potocznej mowie goryli górskich i mało znanym narzeczu Grotów Warszawą) co spowoduje, niespodzianka, moją nieobecność.
W związku z tym mój udział w kampanii będzie tak mało znaczący, że nawet gdyby moja armia miała zasadę: "na 2+ wygrywasz grę, jedynki przerzucasz", to i tak nie miałoby to większego wpływu na całość rzeczonej kampaniji.
Aby nie powodować dalszych dyskusji i kłótni oświadczam także, że będę korzystał z książki "Codex: Tau" wydanej przez firmę Games Workshop Ltd., Willow Rd, Lenton, Nottingham, NG7 2WS, wydrukowanej w Chińskiej Republice Ludowej w roku pańskim 2005.
W tym miejscu chciałbym nadmienić, że Krzychu tworząc fanowski Kodeks dla Tau zrobił kawał świetnej roboty, gra się tym fajnie, przegrywa trochę rzadziej ale wszystko jest na poziomie i wyrównane. Nie mniej jednak zawsze zaznaczałem, że na tych zasadach chcę grać tylko z osobami, które na 100% i bez żadnych zastrzeżeń czy wątpliwości je zaakceptują.
Aha, jeszcze jedna uwaga końcowa. Z przykrością muszę wyraźnie napisać, że skierowana głównie do Panów XX i XY (zainteresowani chyba się domyślają):
NIE SPINAJCIE SIĘ TAK CHOPAKI, BO WAM ŻYŁKI W DUPSKACH POPĘKAJĄ
Kurna, to gra jest w końcu, radość i zabawę ma dawać a wy się tu tak stresujecie i kłócicie.
Czas zjeść ten stworzony przez Was czokapik i wrócić do grania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez darek dnia Czw 0:58, 19 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:09, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ale kto się spina.
Wyrażam swoją opinie, grzecznie tłumaczę dlaczego jest taka a nie inna, a ostatecznie poddam się decyzji organizatorów.
Bo jak każdy Polak mam prawo do własnego zdania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|