 |
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:23, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No to jakieś konkrety poproszę. Do kiedy rozpiskę przesłać , zasady itd. Prosił bym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:41, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Prosisz, mówisz, masz.
Gramy na 1800p
- z tym że zostaje wprowadzone następujące urozmaicenie :
- rozpiskę nadzieli podzielić na dwie części
- rozpiska podstawowa - min 1550p - którą wystawia się na normalnych zasadach
- nieoczekiwana pomoc - jeden oddział warty do 250p, tak aby suma nie przekroczyła 1800p, objęty następującymi zasadami.
1) nie może być to independent charakter
2) oddział musi zaczynać grę w rezerwie
3) oddział wchodzi do gry na zasadach deep striku, zawsze.
4) dopuszcza się przerzut kości rezerw
5) Jeżeli oddział posiada zasadę deep strike, to w przypadku piechoty może szarżować oraz liczy się jakby miał fleet. Pojazd liczony jest jako stacjonarny
6) Oddział nie może scorować
I najważniejsze - przeciwniki otrzymuje Vp jako rekompensatę, czyli wzięcie oddziału za 100 jest jednoznaczne oddaniu przeciwnikowi 100vp.
poza tym obowiązują ogólne zasady podręcznikowe.
Rozpiska składamy do niedzieli wieczór, choć jak najbardziej można w weekend pograć na rozpiskach turnamentowych i zaliczyć gry do pierwszej rundy.
Zadasy turnamentu - wszystkie bitwy gramy tą samą rozpiską, gramy tą samą misję:
Misja:
zaczynanie: standardowo
rozstawienie: krawędziowe
cel misji: znaczniki, ale dość nietypowe
2 znaczniki/artefakty - standardowy znacznik wartość 500p
przeciwnicy umieszczają po jednym w swojej strefie
8 opętani - opętani są istotami opanowanymi przez chaos, należy ich wyłapać
każdy opętany jest warty 50p, znaczniki należy umieścić w strefie niczyjej. Po każdej rundzie znaczniki przesuwają się o 2d6 w kierunku wskazanym scaterką.
Zasady specjalne:
1) opętany ignoruje niebezpieczny i trudny teren. Stara się obejśc tereny niedostępne. Nigdy nie wyjdzie poza krawędź.
2) Nieprzewidywalność: opętany jest nieprzewidywalny, nie wiadomo w którą stronę pójdzie i co zrobi. W przypadku gdy opętany wejdzie w oddział mogą zajść następujące sytuację ( losowo )
1-2 - opętany zaatakuje oddział, tak po prostu rzuci się w furii na pobliski oddział. Oddział należy dostawić do opętanego i rozwiązać walkę w nadchodzącej fazie assault lub dostawić do opętane jeden model, który stoczy z opętanym walkę w pojedynkę ( do momentu aż któryś padnie ). Jeżeli model wygra pojedynek, wtedy oddział będzie działał normalnie. Jeżeli pojedynek przegra, to oddział musi wykonać test przygwożdzenia, a przypadku sukcesu oddział dostawia się do normalnej walki.
3 - opętany przyłącza się do oddziału. Nie wiadomo dlaczego ale opętany zaczyna uważać się za część oddziału. Od tego momentu należy traktować model jako integralną część oddziału. Będzie on podążał z oddziałem do momentu aż nie zda testu LD. Porusza się z prędkością oddziału, ale nie może latać. Ignoruje teren trudny i niebezpieczny. Fleet oddziału przenosi się na opętanego.
4-6 - opętany olewa oddział i idzie sobie dalej
Statystyki opętanego WS - 3 BS- 0 S3 T3 W3 I3 A3 Ld 9 Sv 5+ Inv 5+
specjalne zasady - rending, furious charge, fnp ( 5+ )
3) strzelanie przez opętanego - jeżeli opętany znajduje się na linii ognia, to istnieje możliwość przypadkowego trafienia. Jeżeli tylko opętany jest pomiędzy oddziałem a strzelającym to oddział dostaje save 4+. Należy wziąć wszystkie zdane savy ( lub te zdane na 4 w przypadku dobrego pancerza ). Połowa z nich ( zaokrąglając w górę ) trafiła opętanego
reszta później
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:18, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Wait wot? Z jakiej paki z kampanii którą chciałem prowadzić jakiś turniej się robi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:41, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
bo nie umiem czytać i popierdoliłem termin "kampani" z "turniejem"
a serio to można podziałać i jedno i drugie.
zgłaszam się i do tego i do tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|