 |
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:45, 11 Sty 2012 Temat postu: VI edycja |
|
|
Panowie przeciek podobno się zrobił w GW i oto co wyciekło odnośnie VI edycji Warhammera 40k
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Śro 19:10, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
od dnia, kiedy GW wprowadziło "żelazną kurtynę" nie ufam żadnym pseudoprzeciekom. Większość z nich to fantazje i wymysły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:34, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
szczerze
wygląda prawdziwie. Dużo rzeczy pokrywa się z plotami.
Co więcej - Nawet ten przeciek jest o wiele lepiej dopracowany niż 5ed podręcznik. Sporo rzeczy jest tłumaczonych łopatologicznie.
poza tym jest w formie poprzednich przecieków, a tamte się sprawdziły.
ok. kto chętny na play testy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:28, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A czemu nie ma w aktualizacji mego kodeksu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:12, 12 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Bo jest następnym kodeksem który będzie wydany. Ja mogę playtestować ale musze to przeczytać najpierw ;D
No i tak to jest, że grube przecieki w 90% się sprawdzają więc wierzę, że tak będzie wyglądała VI edycja, może z drobnymi zmianami bo wiadomo - testy robią swoje i poprawki mogą być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:30, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
drugie czytanie.
wnioski.
- o wiele bardziej dopracowany niż poprzedni
- skomplikowany opis kryje dość proste zasady.
- poza zmianą kolejności poszczególnych faz zmiany tak na prawdę dość kosmetyczne. W większości ihmo na plus, można rzecz wykonane w taki sposób aby urealnić rozgrywkę. m.in
- taranujący pojazd zadaje obrażenia taranowanej jednostce
- pojazd nie rzuca na niebezpieczny w trudnym terenie, tylko w niebezpiecznym
- efekty na pojazdach się kumulują, t.j. - jeżeli pojazd był stunned przed strzelaniem, to efekty stunned liczony jest jak zniszczona broń, zniszczona broń jako immobil, immobil jako wrak.
- koniec z urywaniem broni pojazdom - pojazd tylko sztrzela gorzej
- można opóźniać rezerwy, jak również można kilka oddziałow połączyć jako jedną pozycję rezerw. Można też rzucić ( do 3 ) kilkoma kostkami na wyjście z rezerw
- Fleet dodaje 2'' do ruchu ( 4 przy bieganiu i szarżowaniu )
- rozróżnienie trafienia - przykładowo :
-- ork( BS2 ) trafi w nieruchomy pojazd na 3+, ale np. w zapierdalającego speedera na 6+
-- marines ( BS4) trafi w czołg na 2+, natomiast w speedera na 4 itp.
zmiany też w blastach - najpierw wybieramy cel, potem rzucamy na trafienie normalnie. Jak nie trafiliśmy to blast scateruje - ale tylko o 2x wynik rzutu kością na trafienie.
czyli - vindykator ( BS4) strzela do nieruchomego pojazdu ( EV1) - trafia na 2+, czyli w najgorszym wypadku blast zniesie o 2 cale - oznacza to że marines praktycznie nie mogą nie trafić blastem w pojazd
z drugiej stony blasty orków żadko trafiają w cel i znosi je jak szatan.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Pią 14:41, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o broń blastową wydaje mi się ze te zmiany są zbędę. Ta zasada jako jedna z nielicznych jest dosyć dobrze stworzona i opisana. Jeśli wejdzie ta zasada o której mówisz gw zarobi krocie na figurkach reprezentujących pojazdy lub jednostki posiadające blasty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:31, 14 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=odjyAYmGTZs
i coś odemnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Sob 16:06, 14 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Wto 12:47, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
drobna myśl: jeżeli (JEŻELI) te zasady są zbliżone do prawdy to w końcu przestanie się opłacać granie "po turecku" czyli przynoszenie noży na strzelaninę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:47, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:44, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ostatnie ploty gw mówią, że w kwietniu ma wyjść kodeks DA.
Q2, a chciałem pograć orkami jeszcze trochę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|