 |
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mondzi
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:08, 10 Cze 2013 Temat postu: TURNIEJ BYDGOSZCZ w PEGAZIE |
|
|
Witam, oto ostateczna wersja regulaminu:
1.Informacje ogólne
Miejscówka: Centrum Gier „PEGAZ”
ul. Pod Blankami 6
Bydgoszcz
Wejściówka: 20 zł/osoba (25 zł/ przy liczbie graczy poniżej
Całość wpisowego (100%) przeznaczona jest na nagrody dla TOP 2 w proporcji 60%/40% w formie bonu DO WYKORZYSTANIA NA MIEJSCU na figurki i akcesoria. Poza tym dla każdego nowego Gracza przewidziana jest nagroda pocieszenia (miarka)
Termin: 16.06.2013r.
Godzina: 11:00
Sędzią Głównym turnieju jest: Szymon Czaplewski
Gramy 3 bitwy na 1000 pts
Czas jednej gry: 1 h 45 min
zapisy: 10:30 – 11:00
pierwsza bitwa: 11:10 – 12:55
druga bitwa: 13:00-14:45
trzecia bitwa: 14:50 – 16:35
Czas pomiędzy drugą a trzecią bitwą może być przesunięty o pół godziny jeżeli gracze zażyczą sobie przerwy na lunch.
2. Zasady ogólne
-Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 48”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -1 pkt. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a gracze dostają automatyczne 0:0.
Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+
3. Budowanie Armii:
- 100 punktów
- HQ 0-1, Troops 2-6, Fast 0-2, Elite 0-2, Heavy 0-2
- Specjale - niedopuszczone
- Sojusznicy - niedopuszczeni
- Fortyfikacje – niedopuszczone
DOPUSZCZONE ARMIE:
- wszystkie oficjalne armie w tym update'y z WD
4. Wymogi
- proxy dopuszczone w przypadku gdy zachowują rozmiar modelu oryginalnego (mniej więcej) i mają podstawkę o takiej wielkości, jaką posiada model oryginalny.
- w przypadku dużej ilości proxów poszczególne oddziały muszą dać się rozróżnić na pierwszy rzut oka.
-specjalne bronie, sierżanci etc. E odziale proxów muszą być możliwi do odróżnienia dla przeciwnika na pierwszy rzut oka.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
5. Misje:
Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: dawn of war
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku, fast attack scoruje
Cel misji: 2 relikty ustawione 16” od krawędzi bocznych na środku stołu. Każdy relikt warty jest 4 VP.
Dodatkowo: Każda zabita jednostka przeciwnika ze slotu fast attack jest warta 1 punkt.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike (trójkąty)
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku
Cel misji: Każda zabita wroga jednostka warta jest 1 VP.
Dodatkowo: Za zabicie ponad 50% / 75% / 100% modeli przeciwnika gracz dostaje odpowiednio
1/2/4 VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: dawn of war
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku, heavy support scoruje
Cel misji: 4 znaczniki, wystawiane przez graczy przed wyborem strony. Żaden znacznik nie może być 12” od innego znacznika lub 6” od krawędzi. Każdy znacznik wart jest 3 VP.
Dodatkowo: każdy zabity heavy support przeciwnika jest wart 1 VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
*Zasada Nemezis - jednostka która wykonała First Blooda otrzymuje zasadę Nemezis. Jeżeli przeciwnik zabije jednostkę z zasadą Nemezis otrzymuje on +1VP.
6. Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mondzi
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:51, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
27.07.2013 (niedziela) start 10:00 (zapisy od 9:30)
Organizator:
Centrum gier Pegaz
ul. Pod Blankami 6
85-034 Bydgoszcz
[link widoczny dla zalogowanych]
Regulamin:
1.Informacje ogólne
Miejsce:
Wyższa szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
ul. Garbary 2
85-229 Bydgoszcz
Wejściówka: 30 zł/osoba (35 zł/ przy liczbie graczy poniżej
100 zł z wpisowego zostaje przeznaczone na koszty sali, reszta idzie na bony do sklepu ( 60%
pierwsze miejsce, 30% drugie ). Pozostałe 10% idzie na nagrody pocieszenia.
Termin: 27.07.2013r.
Godzina: 10:00 (zapisy od 9:30)
Sędzią turnieju jest: Szymon Czaplewski
Gramy 3 bitwy na 1500 pts
Czas jednej gry: 2h
zapisy: 9:30 – 10:00
pierwsza bitwa: 10:00 – 12:00
druga bitwa: 12:15 - 14:15
trzecia bitwa: 14:30 – 16:30
2. Zasady ogólne
-Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
-Przed każdą bitwą najpierw rzucamy na to kto pierwszy wybiera stronę, potem rzucamy na to kto ewentualnie pierwszy wystawia znacznik, o ile misja wymaga ich ustawienia, potem kto zyskuje incjatywę.
- Gramy na stołach 72”x 48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -1 pkt. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a gracze dostają automatyczne 0:0.
Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. .
Ruinki: cover 4+, area terrain jeżeli jest na podstawce. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable, cover 4+
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+
3. Budowanie Armii:
- 1500 punktów
- HQ 1-2, Troops 2-6, Fast 0-3, Elite 0-3, Heavy 0-3
- Speciale - dopuszczeni
- Sojusznicy – dopuszczeni, wliczają się do podstawowego FOCa, z tym, że obligatoryjnie wymagane troopsyi HQ muszą zostać zawsze wzięte z podstawowego kodeksu.
- Fortyfikacje – dopuszczony Aegis – musi być rozstawiony w 3" od innych terenów w strefie rozstawienia właściciela, przed wystawieniem obu armii (w przypadku gdy obaj gracze mają Aegisa, pierwszy rozstawia go gracz, który pierwszy wybierał połowę stołu).
DOPUSZCZONE ARMIE:
- wszystkie oficjalne armie w tym update'y z WD
4. Proxy
- Dopuszczone są jedynie proxy broni oraz sierżantów.
- Wyjątkiem są proxy modeli nie wydanych przez GW.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
5. Misje:
Bitwa Pierwsza:
The Emperor will: Każdy z graczy umieszcza jeden znacznik w swojej strefie rozstawienia, który dla niego warty jest 3VP a dla przeciwnika 6VP. Znaczniki muszą być umieszczone 6 cali od krawędzi stołu.
Zasady specjalne: Fast scoruje, każda zniszczona jednostka fast atack daje 1VP.
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: dawn of war
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike (trójkąty)
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku
Cel misji: Każda zabita wroga jednostka warta jest 1 VP.
Dodatkowo: Za zabicie ponad 50% / 75% / 100% modeli przeciwnika gracz dostaje odpowiednio 1/2/4 VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku, heavy support scoruje
Cel misji: D3 +2 znaczniki, wystawiane przez graczy przed wyborem strony. Żaden znacznik nie może być 12” od innego znacznika lub 6” od krawędzi. Każdy znacznik wart jest 3 VP.
Dodatkowo: każdy zabity heavy support przeciwnika jest wart 1 VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
*Zasada Nemezis - jednostka która wykonała First Blooda otrzymuje zasadę Nemezis. Jeżeli przeciwnik zabije jednostkę z zasadą Nemezis otrzymuje on +1VP.
6. Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz, który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mondzi dnia Nie 22:56, 21 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mondzi
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:09, 22 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
będę rano przed turniejem w Chełmży autem.
dwóch chętnych mogę zabrać do Bydgoszczy, powrót we własnym zakresie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|