 |
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:27, 27 Kwi 2011 Temat postu: Turniej ala Liga ? |
|
|
Zapodaje pomysła co by wystartować z kolejnym turnamentem, bo to dobra impreza integracyjna jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pią 15:30, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:39, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Za
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:10, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja też jestem za, ale mogli byśmy się wstrzymać do czasu pojawienia się drugiego stołu. To by usprawniło grę co jest oczywistą oczywistością:p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:39, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Oczywista oczywistość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
MaYer
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:54, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko nie na 1250...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
beszcza
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Śro 16:27, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
150?? i moze tak po 5 zl wygrany zgarnia kase?? zawsze dodatkowa motywacja:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:43, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A to będzie turniej bez proksa? ja bym proponował na 1750 ale czy wszyscy dadzą radę?? A może na 2k z proksami Mi to tam nie przeszkadza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:56, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
2k za długo się gra.
Najlepiej 1500 ( bo gra mieści się w tych 3-3,5h ) z dopuszczonym 10-20% proxem ( i np. 50% wysiwyg ).
W odstępstwie do poprzedniej edycji proponuje odejście od stałej rozpiski, bo granie 5 razy tym samym jest nudne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 17:58, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
beszcza
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Śro 20:41, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tez mysle ze 1500 bedzie super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:55, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a dla mnie właśnie było fajne to, że grałem jedną rozpiską i w sumie cała frajda turnieju dla mnie na tym polegała, że musiałem skonstruować coś takiego czym będę walczył z każdym, a potem to zrealizować.
Ale skoro Wojtek się wychylił to proponuję aby to on ył organizatorem i ustalał zasady
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Śro 22:56, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:15, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A kiedy wystartuje turniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:15, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
od dziś
tak więc proponowane zasady
-limit 1500p ,
-standardowy FOC
-obowiązują aktualne kodeksy i FaQ, bez IA, kodeksów funowskich i inych udziwień.
-obowiązuje limit 25% (punktowo) proxów, co najmniej 50% armi musi spełniać wysiwyg. modele nie muszą być pomalowane
-obowiązuje jedna rozpiska na wszystkie gry
-nie obowiązuje PKZ, bo są głupie
-w sytuacjach nierozstrzygalnych obowiązuje zdrowy rozsądek, a jak ten zawiedzie to rzut kostką
-wyniki będą przekazywane poprzez forum.
-turniej będzie się odbywać do momentu aż wyjaśni się sytuacja zwycięscy
-zwycięzca dostaje od pozostałych uczestników po browarze i idzie się najebać ze szczęścia
punktacja:
punktacja na zasadach widełek opartych na vp:
10:10 ) 0 do 170
11:9 ) 171 do 340
12:8 ) 341 do 510
13:7 ) 511 do 680
14:6 ) 681 do 850
15:5 ) 851 do 1020
16:4 ) 1021 do 1190
17:3 ) 1191 do 1360
18:2 ) 1361 do 1530
19:1 ) 1531 do 1700
20:0 ) 1701 +
Gry:
rozstawienie: wg rzutu kością
rozpoczynanie : wg rzutu kością
punkty strategiczne: na planszy powinny znajdować się 4 punkty strategiczne. Wartość każdego punkty wynosi 400 vp. Punkty powinny być w odległości co najmniej 12'' od siebie i 6 cali od krawędzi
BTW: Liczenie Vp dla niewtajemniczonych na przykładowym przykładzie:
Gra zakończyła się w 5 turze.
Gracz Ch zabił 3 oddziały ( warte 3x 200p ), jeden na koniec gry uciekał ( wart 200 ), zadał 2 rany z 3 indepowi ( 05 x 100p ), urwał broń na pojeździe (0,5x 50p ) i trzyma znacznik ( 400 ).
Zdobył zatem : 600 + 200 + 50 + 25 + 400 = 1275 p
Gracz UJ zabił 2 oddziały ( 2x 150 ), 2 oddziały zostały na połowie stanu początkowego ( 2x 0,5 x 150 ), zabił dwóch icków ( 2 x 100 ), zewrakował pojazd ( 150 ) i trzyma dwa punkty ( 2 x 400)
razem: 1600 vp
różnica - 325 vp, czyli gra zakończyła się wynikiem 11:9 , czyli gracz UJ dostaje 11 pkt a gracz CH 9
makieta:
co by zapowiedz stwierdzeniom o przewadze terenu
- tereny powinny być rozstawione przez grających przed rozpoczęciem gry, na zasadzie raz ty, raz ja, do momentu zastawienia ok 25% stołu
tereny powinny być zróżnicowane w następujący sposób:
- ok 40% powinny stanowić tereny zakłócające linię celowania
( lasy, ruiny, pojedyncze drzewa, słupy, obeliski, pomnik,budynki z kratownic etc. )
- ok 40% powinny stanowić tereny dające cover, ale nie zakłócające linii celowania ( barykady, niskie wzgórza, murki, krzewy, kratery - wszystko co niższe od typowego piechura
- ok 20% powinny stanowić tereny całkowicie blokujące linię celowania
( ściany, wzgórza wyższe od piechociarza, wysokie skały, budynki )
linia celowania powinna być rozpatrywana względem modelu piechoty, tzn. ściana wyższa od piechociarza a niższa od monstrusa nadal jest uznawana jako całkowicie blokująca linię celowania.
- Ściana z pojedynczym oknem wciąż jest ścianą
- Co najmniej jeden teren powinien być niebezpieczny. Każdy z graczy może podczas wystawiania zadeklarować jeden teren jako niebezpieczy. W przypadku, gdy żaden z graczy nie wyznaczy takowego, teren niebezpieczny zostanie wyznaczony drogą losowania. Można pominąć teren niebezpieczny w przypadku zgody obu graczy.
- 3 i 4 kondygnacja ruin jest automatycznie terenem niebezpiecznym, przy czym nadal należy wybrać teren niebezpieczny z pkt. wyżej. dodatkowo rozstawienie się na tych kondygnacji wymusza rzut na teren niebezpieczny
- Pojedyncze drzewo ( a także i słup i etc. ) zajmuje teren o promieniu 4 cali. Ponadto powinno być ono tak rozmieszczone by nie utworzyć rzadkiego lasu. Można wystawić do 4 takich terenów.
- Podczas wystawiania terenów można zmodyfikować ich wygląd poprzez dodanie pojedynczych elementów ( np. drzewo na wzgórze )
- nie można modyfikować raz postawionego terenu
Trochę rozbudowane i pogmatwane, ale myślę, że zasady ogólnie dobre. Myślę, że powyższy system punktowania gier też jest ciekawszy niż standardowe pkt za wygraną i remis, tylko że trzeba liczyć vp.
Co do rozpisek to proponuje, aby przedstawić je równocześnie, czyli przesłać mi je w najbliższym możliwym czasie, dzięki czemu tylko ja będę mógł ustawić rozpiskę pod was.
(
HQ - libra - termos, storm shield,null zone, avenger - 140p
Troops
taktyk 1 - 10x - Miska, melta, power fist, combi melta, razor - 250p
taktyk 2 - 10x - miska, plazma, combiplazma, razor - 230p
skauts - 5x - ccw+pistolx5, power fist, combi melta - 110p
Fast
Storm - H.Flamer - 60p
Assault squad - 5x , pazurki i shield - 130p
Elity
Kowalscy x 5 + land rider z multi meltą - 460 p
Heavy
Predator - laski na sponsonach - 120p
Równe 1500p
proxy - LS jako storm
brak wysiwyg - bronie na sierżantach, bronie na kowalach, melta na landku
)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Czw 21:08, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Pią 10:41, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
wszystko słiitaśnie ale trzeba coś zrobić z tymi rozpiskami żeby nikt do końca nie wiedział kto co ma. Może jakaś osoba która nie gra. Albo moja propozycja przesłać je w jednym wyznaczonym terminie o konkretnej porze bez możliwości zmiany ewentualnie poprawy do strony technicznej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:59, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
i w tym właśnie celu służy private masage do organizatora, który w celu szerzenia prawości, jasności i uniknięcia jakiś pomówień ogłosił swoją rozpiskę jako pierwszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy gramy na: |
1500, żeby się nie spinać z czasem |
|
71% |
[ 5 ] |
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć |
|
28% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 7 |
|
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:08, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
'Pojedyncze drzewo ( a także i słup i etc. ) zajmuje teren o promieniu 4 cali. Ponadto powinno być ono tak rozmieszczone by nie utworzyć rzadkiego lasu. Można wystawić do 4 takich terenów'
To chyba jakaś starożytna bzdura z czasów kiedy nie było tLOS.
Temu byłbym przeciwny. A także stosowaniu faqowych rzeczy których nie stosuje podczas normalnych gier (np indepy tyranidów nie mogą być transportowane) oraz niedopuszczaniu kodeksu Tau mojego autorstwa. Tyle, że się dostosuję, nie ja to organizuję, tylko moje zdanie.
Od VP już mnie głowa boli przy samym czytaniu ale jakoś dam radę Proponowałbym po punkcie za każdy model pomalowany który stoi na stole po zakończeniu bitwy (bez podmieniania podczas gry!)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Pią 11:11, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|