 |
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Sob 10:34, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
no właśnie - mam przy tej okazji "dopytanie". Niestety nie mam nigdzie pod ręką podręczników - czy w przypadku "rage'a" należy się poruszyć w kierunku najbliższej jednostki zawsze z MAKSYMALNĄ możliwą prędkością (czyli piechota 6'', jump infantry 12'') czy w ogóle można wykonywać manewr typu "ruszem siem jeno kawałek"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:27, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
In the Movement phase, units subject to rage
must always move as fast as possible towards the
closest visible enemy. In the Shooting phase, they are
free to decide whether to run, but if they do they must
run towards the closest visible enemy. In the Assault
phase they must always consolidate towards the closest
visible enemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:41, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
zawsze na maks
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:12, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie zawsze - tylko w Movemencie, w innych fazach po prostu musi być to ruch w kierunku najbliższego widzianego wroga, ale nie ma wyszczególnionego, że z pełną prędkością.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:31, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ok. racja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Pon 20:01, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
a dajmy na to że nie jadłem tydzień.... i czy w takim wypadku muszę ruszyć się na maksa w kierunku najbliższej lodówki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:16, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zależy czy w lodówce jest jedzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Śro 15:15, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ja mieć problema :]
Mianowicie dajmy na to że typ rozstawienia standardowy i powiedzmy ze mam tyle piechoty i maksymalnie przyklejam się do jednej strony stołu a przeciwnik flankuje i co w tedy....jak to rozwiązać gdy nie może wyjść z tej krawędzi bo po prostu nie ma jak.......fizycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:48, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wg zasad z tego co wiem taka jednostka jest niszczona co jest kompletnym idiotyzmem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Śro 22:42, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
no zasady wiem faktycznie są kretyńskie jeśli chodzi o ten przypadek...ale jak to rozwiązać jakoś sensownie. Różne sa sytuacje na stole np. orki wojtka czyli tam ponad 150 jednostek przemiesciła sie w na lewą krawędź stołu a ktoś by flankował no to dupa tylko z jednej strony moze wyjść ? ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:07, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja byłem za rozwiązaniem: Jednostka wchodząca na stół stara się przebić przez linie obrony przeciwnika- szarżuje na oddział stojący na krawędzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Czw 8:21, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
no dobra a jak rozstrzygniesz taką walkę jak nie możesz rozstawić jednostek ? np. ile osób w indepa wali albo ile dobiegło do szarży itp. itd. Jednostki na stole robią miejsce tym co szarżują na nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Czw 8:32, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Opcja z automatycznym szarżowaniem jest niezła ale, jak właśnie wskazał Arek, nieco problemogenna. Moje propozycje: po 1. rzeczywiście przeszukać FAQi, podręcznik - może to jakoś gdzieś jest sprostowane. A jeśli nie, to proponuję, żeby taka jednostka nie mogła wejść z danej krawędzi (ergo: wychodzi z drugiej) a jeśli (co jest w zasadzie nieprawdopodobne) obie krawędzie są zajęte to wraca do rezerw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:56, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Precyzyjnie do takiej sytuacji nie istnieje zasada, jest tylko to, że jak coś nie może wejść na stół to jest niszczone. A z szarżą - jest całą linia stołu dostępna, wg powinno się minimalnie przesunąć jednostki blokujące aby jednostki wchodzące stały na krawędzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Czw 11:35, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
idąc dalej tym tropem gdyby na krawędzi stały pojazdy to kazdy musiałby sie przesunąć i zrobić miejsce na szarże....dziwne troche...idąc dalej czy pojazdy które sie ruszyły przez tą szarże traktowane sa jako ruszone ? czy nadla stacjonarne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|