Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe FAQou od GW
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:03, 17 Sty 2013    Temat postu: Nowe FAQou od GW

Panowie, Faq dopuściło się wypuszczenia poprawek do swojej perfekcyjnej gry.

oczywiście faq pozostawiają wiele do życzenia - wprowadzone zmiany są spore, a jednocześnie cięzko to ogarnąć i zinterpretować.

wzorem Dwa proponuje zawczasu podewziąć ustalenia odnośnie nowych faqów.

w pierwszej kolejności proponuje zapoznać się ze zmiana - modele poza zasięgiem.
- ogolnie i hasłowo - modeli poza zasięgiem broni nie można zdjąć.

Niestety genialny wydawca napisał to tak precyzyjnie, że w sumie to nic nie wiadomo - w związku z tym należy rozpatrzeć kwestie

- czy model strzelający bronią z większym zasięgiem wydłuża zasięg "zdejmowania" dla calego oddziału ( np. heavy bolter i boltery )
- czy bronie rapid fire mają zasięg rażenia skrócony dlatego że strzelały na rapid fire oddawane są na krótszy zasięg
- czy w związku z powyższym można zrezygnować ze strzelania rapid fire
- czy można to zrobić pojedyńczym modelem ( w sensie zrezygnować z jednego strzału) by wydłużyć zasięg zabijania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:26, 17 Sty 2013    Temat postu:

Można też olać tą zmianę i w prosty sposób grać dalej. Ta głupia gra i tak ma rakiety obszarowe które nie wybuchają jak cel się schował za kamykiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:07, 17 Sty 2013    Temat postu:

Proszę nie róbcie z tego forum drugiej glorii bo to nie jest fajne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:11, 17 Sty 2013    Temat postu:

nie robię - po prostu nie chce tracić czasu na zastanawianie się nad tym w czasie gry. ( i tak jest zazwyczaj na moje Razz )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Czw 21:43, 17 Sty 2013    Temat postu:

Popieram Mayera.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darek dnia Czw 21:43, 17 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:54, 17 Sty 2013    Temat postu:

skoro nie chcecie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:57, 18 Sty 2013    Temat postu:

Ale to można wyjaśnić w sumie. Zdecydujmy czy olewamy a może ustalamy jakieś zasady?
I jeszcze jedno nie chce drukować tego FAQ-a napisane jest że mam brać statystyki pojazdów z kodeksu SM, to czy na turnieju muszę mieć wydrukowane czy olać to?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GŁAZEK dnia Pią 1:02, 18 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:50, 18 Sty 2013    Temat postu:

Statystyki fajnie jakbyś miał, tej wzmianki w faqu nie musisz.

Nad tymi głupotami nawet nie chce mi się myśleć. Ta gra dostatecznie sama siebie zabija, po co jeszcze dobijać sobie zabawę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:33, 18 Sty 2013    Temat postu:

najgorsze jest to, że zgadzam się z krzychem. co raz bardziej staje się to pokurwione.

statystyki pojazdów SM masz na końcu rulebooka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:27, 19 Sty 2013    Temat postu:

A ja się nie zgadzam jednak. Skoro blasty nie przeszły bo "zasady to zasady" więc czemu teraz mamy to zmieniać? Jak mamy olać tą zasadę to blasty będą zabijać niewidoczne modele.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Sob 0:32, 19 Sty 2013    Temat postu:

Zasady to zasady... Zaraz zaczniemy tworzyć nowy system.... Może warhammer 50 000?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:38, 19 Sty 2013    Temat postu:

Nie chodzi o tworzenie nowego systemu tylko sensowne rozwiązanie a raczej delikatna modyfikacja. Jak się nie mylę to tak zrobiliście z Mordheim i jakoś usprawniło to grę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Sob 0:44, 19 Sty 2013    Temat postu:

Long story... W kazdym bądź razie ja nie jestem zwolennikiem modyfikacji orgynalnych zasad....

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beszcza dnia Sob 0:47, 19 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:16, 19 Sty 2013    Temat postu:

Jakiekolwiek ustalenie zrobimy będzie to modyfikacja. Bo GW spierdoliło. Ja jestem za tym aby rozwiązać to sensownie. Czyli 9 kolesi strzela na 12" i jeden na 7890754" to tyle strzałów ile weszło od tego jednego z specjalną bronią może być przydzielone poza zasięg 12". Sensowne, nie zajmuje specjalnie dużo czasu i zniechęca do gry tylko trochę ALE SĄ ZASADY TO ZASADY TO ZASADY

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Sob 11:22, 19 Sty 2013    Temat postu:

A kwasy to kwasy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin