|
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:26, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
a to jest twin linked na bank?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:38, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
twin linked lascannon, to jeden strzał. Mam wstręt do jednostrzałówek.
strzelaniez S6 (7 strzałów) z koleji daje szansę na 0.7 glana przeciw AV12.
1.5 glana na AV11 , 2.33 na AV10.
a z laską wychodzi.
AV12 - 0.8 glana
AV11 - 1.18 glana
AV10 - 1.55 glana
pomijam Hbolter.
różowo
Zaletą laski są przebicia i zwiękoszona szansa na immobil.
Immobil na transportowcu może być przykry
BTW: kodeks już ma FAQ
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 15:42, 16 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaYer
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:32, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ja tam z rampą nie miałem większych problemów, więc nie rozumiem twego płaczu Wojtku:).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:51, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Grasz "latającym cyrkiem stalowych rogalików".
Żeby z tym wygrać, to trzeba mieć przewagę psychiczną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Śro 16:58, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wystarczy grać Gwardią. Albo Chaosem bądź waniliowymi Marines i się nastawić na AA.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:00, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
czyli zrobić rozpiskę (np na turniej) tylko na to i zginąć marnie przy każdym innym wrogu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Śro 17:05, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie, kompletnie nie.
Gwardia: wiadomo, wystawiasz vendetty i hydry - są dobre zarówno na naziemne i latające cele.
Chaos: Helldrake'i z tym flamerowym czymś - flamerem rozpuszczasz piechotę, pojazdy dostają z vector strike'ów.
Vanilla Marines: Stormtalony - jak wyżej nadają się do zdejmowania wszystkiego w zależności od wyposażenia.
Co mi jeszcze przyszło do głowy: Blood Angels/Grey Knights - stormraven z twin linkowaną multimeltą i lascannonem lub assault cannonenm (w przypadku GK).
Do tego zawsze można se postawić Aegisa z Quadgunem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:33, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no przeca piszę - przewagę psychiczną trzeba mieć, czyli drugi latający cyrk.
poza tym meritem sprawy jest fakt, że rogaliki mają siłę 7, czym można walczyć z AV13 i przebijać AV12.
Siłą 6 nie można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:15, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
post pod postem bo i tak będzie gorąco
dobra.
żeby uniknąć niepotrzebnego tłumaczenia legalności zagrania, i tracenia czasu przed grą. Przypominam, że wyszło FAQ, które nie poruszyło poniższej kwestii.
Deathwing Assault - w zapisie zasady nie ma mowy o limicie jednostek czy o umieszczaniu jednostek w rezerwie. Akcja którą wykonują termosy jest określona jako deatwing assault.
i co z tego ?
to, że decyzję o Deathwing assault podejmujemy przed rzutem na pierwszeństwo wystawiania, czyli przed czynnością zwaną wystawianiem ( ponieważ rzut decyduje kto wystawia się pierwszy )... czyli w trakcie wystawiania, modele termosów, zadeklarowane jako deathwing assault są traktowane jako "muszą zacząć w rezerwach" i nie są liczone do limitu rezerw.
Nie jest to napisane wprost, i jest to konkretne niedociągnięcie GW, ale FAQ tego nie precyzuje ani nie koryguje, przy czym mnie się wydaje, że mam rację.
Więc proszę się nie zdziwić jak w pierwszej turze będzie czysty stół.
( ok. powergaming i wałkarstwo rules )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:27, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jaki był zamiar autora? Tak zwane RAI. Bo nie chce mi się tego szukać i czytać. Będzie tak jak autor chciał aby było a nie tak jak wyszło przypadkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaYer
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:31, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
RAI ROX, RAW SUX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:48, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A skąd ja mam wiedzieć, co miał na myśli autor?
w zeszłym kodeksie można było spuścić całą armię deep strikiem i grać czystym deathwingiem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:49, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
FLUFF MOTHERFUCKER DO YOU READ IT?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:17, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ty. chciałem powiedzieć, że nieładnie się do mnie zwracasz i że durnoty wymyślasz ale kurde miałeś dobry pomysł :
Terminators typically begin engagements aboard an orbiting starship,
teleporting to the battlefield at a prearranged time, often
homing in on a signal from ranging Ravenwing units. By the
time foes see the flash signifing their arrival, it is too late.
zaznaczam :
a) often to często , ale nie zawsze
b) termosy nie mogą deep strikować z normalnej rezerwy
w innej części jest o wystawianiu samych termosów. RAI po mojej stronie
I kodeks nagle zyskła o milion procent
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 21:26, 16 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Czw 13:01, 17 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
"Strategia" rodem z gloria victis.............
Powodzenia w szukaniu kogoś, kto bedzie chciał z Tobą grać.
Dlaczego nie masz racji?
Moje rozumowanie (choć wyrocznią nie jestem):
Co daje zasada Deatwing Assault? A no tyle, że pozwala jednostkom ją posiadającym na wykonanie Deep Strike'u w 1 lub 2 turze.
Co trzeba zrobić, żeby móc wykonać Deep Strike? BYĆ W REZERWACH
A ile jednostek może zaczynać grę w rezerwach? No max 50%. Z pominięciem jednostek, które MUSZĄ (i mają to napisane w zasadach) zaczynać w rezerwach - jak np. Drop Pody (i ich ładunek) latajki czy demony.
Czy jednostki z Deathwing MUSZĄ zaczynać w rezerwach? A no nie, można je wystawić normalnie na stół.
Co wynika z tej wyliczanki? Tyle, że jednostki korzystające z zasady Deatwing Assault liczą się jak każde inne rezerwy, z tym, że nie musisz rzucać na to, kiedy wchodzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|