Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mrocznus aniołus
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:26, 16 Sty 2013    Temat postu:

a to jest twin linked na bank?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:38, 16 Sty 2013    Temat postu:

twin linked lascannon, to jeden strzał. Mam wstręt do jednostrzałówek.

strzelaniez S6 (7 strzałów) z koleji daje szansę na 0.7 glana przeciw AV12.
1.5 glana na AV11 , 2.33 na AV10.

a z laską wychodzi.
AV12 - 0.8 glana
AV11 - 1.18 glana
AV10 - 1.55 glana

pomijam Hbolter.
różowo

Zaletą laski są przebicia i zwiękoszona szansa na immobil.
Immobil na transportowcu może być przykry Very Happy

BTW: kodeks już ma FAQ Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 15:42, 16 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:32, 16 Sty 2013    Temat postu:

Ja tam z rampą nie miałem większych problemów, więc nie rozumiem twego płaczu Wojtku:).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:51, 16 Sty 2013    Temat postu:

Grasz "latającym cyrkiem stalowych rogalików".

Żeby z tym wygrać, to trzeba mieć przewagę psychiczną


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Śro 16:58, 16 Sty 2013    Temat postu:

Wystarczy grać Gwardią. Albo Chaosem bądź waniliowymi Marines i się nastawić na AA.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:00, 16 Sty 2013    Temat postu:

czyli zrobić rozpiskę (np na turniej) tylko na to i zginąć marnie przy każdym innym wrogu ?Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Śro 17:05, 16 Sty 2013    Temat postu:

Nie, kompletnie nie.

Gwardia: wiadomo, wystawiasz vendetty i hydry - są dobre zarówno na naziemne i latające cele.

Chaos: Helldrake'i z tym flamerowym czymś - flamerem rozpuszczasz piechotę, pojazdy dostają z vector strike'ów.

Vanilla Marines: Stormtalony - jak wyżej nadają się do zdejmowania wszystkiego w zależności od wyposażenia.

Co mi jeszcze przyszło do głowy: Blood Angels/Grey Knights - stormraven z twin linkowaną multimeltą i lascannonem lub assault cannonenm (w przypadku GK).

Do tego zawsze można se postawić Aegisa z Quadgunem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:33, 16 Sty 2013    Temat postu:

no przeca piszę - przewagę psychiczną trzeba mieć, czyli drugi latający cyrk.

poza tym meritem sprawy jest fakt, że rogaliki mają siłę 7, czym można walczyć z AV13 i przebijać AV12.

Siłą 6 nie można Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:15, 16 Sty 2013    Temat postu:

post pod postem bo i tak będzie gorąco Very Happy

dobra.

żeby uniknąć niepotrzebnego tłumaczenia legalności zagrania, i tracenia czasu przed grą. Przypominam, że wyszło FAQ, które nie poruszyło poniższej kwestii.

Deathwing Assault - w zapisie zasady nie ma mowy o limicie jednostek czy o umieszczaniu jednostek w rezerwie. Akcja którą wykonują termosy jest określona jako deatwing assault.

i co z tego ?

to, że decyzję o Deathwing assault podejmujemy przed rzutem na pierwszeństwo wystawiania, czyli przed czynnością zwaną wystawianiem ( ponieważ rzut decyduje kto wystawia się pierwszy )... czyli w trakcie wystawiania, modele termosów, zadeklarowane jako deathwing assault są traktowane jako "muszą zacząć w rezerwach" i nie są liczone do limitu rezerw.

Nie jest to napisane wprost, i jest to konkretne niedociągnięcie GW, ale FAQ tego nie precyzuje ani nie koryguje, przy czym mnie się wydaje, że mam rację.

Więc proszę się nie zdziwić jak w pierwszej turze będzie czysty stół.

( ok. powergaming i wałkarstwo rules )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:27, 16 Sty 2013    Temat postu:

Jaki był zamiar autora? Tak zwane RAI. Bo nie chce mi się tego szukać i czytać. Będzie tak jak autor chciał aby było a nie tak jak wyszło przypadkiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:31, 16 Sty 2013    Temat postu:

RAI ROX, RAW SUX Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:48, 16 Sty 2013    Temat postu:

A skąd ja mam wiedzieć, co miał na myśli autor?

w zeszłym kodeksie można było spuścić całą armię deep strikiem i grać czystym deathwingiem .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:49, 16 Sty 2013    Temat postu:

FLUFF MOTHERFUCKER DO YOU READ IT?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:17, 16 Sty 2013    Temat postu:

ty. chciałem powiedzieć, że nieładnie się do mnie zwracasz i że durnoty wymyślasz ale kurde miałeś dobry pomysł :

Terminators typically begin engagements aboard an orbiting starship,
teleporting to the battlefield at a prearranged time, often
homing in on a signal from ranging Ravenwing units. By the
time foes see the flash signifing their arrival, it is too late.

zaznaczam :
a) often to często , ale nie zawsze
b) termosy nie mogą deep strikować z normalnej rezerwy

w innej części jest o wystawianiu samych termosów. RAI po mojej stronie Very Happy

I kodeks nagle zyskła o milion procent Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 21:26, 16 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Czw 13:01, 17 Sty 2013    Temat postu:

"Strategia" rodem z gloria victis.............

Powodzenia w szukaniu kogoś, kto bedzie chciał z Tobą grać.

Dlaczego nie masz racji?

Moje rozumowanie (choć wyrocznią nie jestem):

Co daje zasada Deatwing Assault? A no tyle, że pozwala jednostkom ją posiadającym na wykonanie Deep Strike'u w 1 lub 2 turze.

Co trzeba zrobić, żeby móc wykonać Deep Strike? BYĆ W REZERWACH

A ile jednostek może zaczynać grę w rezerwach? No max 50%. Z pominięciem jednostek, które MUSZĄ (i mają to napisane w zasadach) zaczynać w rezerwach - jak np. Drop Pody (i ich ładunek) latajki czy demony.

Czy jednostki z Deathwing MUSZĄ zaczynać w rezerwach? A no nie, można je wystawić normalnie na stół.

Co wynika z tej wyliczanki? Tyle, że jednostki korzystające z zasady Deatwing Assault liczą się jak każde inne rezerwy, z tym, że nie musisz rzucać na to, kiedy wchodzą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin