 |
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Pią 12:43, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
grzyby szybko się mnożą....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:58, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ale wolno malują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Pią 13:11, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A w kampanii będzie trzeba mieć pomalowane? Bo jeśli tak to ja nie biorę udziału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:26, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nie wiem
Po prostu nie lubię grać armią szaraków.
I nie lubię sklejać modeli przed pomalowaniem, a wtedy to wysiwyg leży
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pią 14:27, 06 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Pią 15:01, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wojtek napisał: | I nie lubię sklejać modeli przed pomalowaniem |
Zgodnie z zasadą "gdzie się nie da sięgnąć pędzlem, tam i tak nie będzie widać" zawsze wszystko sklejałem przed malowaniem. Co prawda czasem z tego powodu trochę się wk**wiawszy, ale co tam - i tak jak do tej pory mam do Tau pomalowane 3 (słownie: TRZY) modele. Granie pomalowaną armią ZAPEWNE jest fajne ale jak dotąd niewiele mogę na ten temat powiedzieć.
Natomiast, żeby ten post nie był takim kompletnym offtopem chciałbym zaproponować:
niech w kampanii będzie wymóg, żeby chociaż "główny bohater", o ile taki będzie występował, był pomalowany. I to tak od początku do końca! (żadne tam 3 kolory i już).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:16, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
W tym co ja planowałem robienie małych punktów będzie strasznie beznadziejne. Obrońmy najważniejszego portu kosmicznego na planecie decydująca o losach podsektora - bitwa na 1500 punktów - moja mina:
łeee miny nie będzie bo gify nie działają;p
A gdyby rozpiska byłaby na 1500 to większość bitw byłaby na 750 itp. Te największe mogłyby sięgać wtedy 1500, a z siłami wspierającymi nawet więcej. Więc generalnie straszne meh. Zastanawiałem się jak to pominąć, skłaniam się coraz bardziej aby pograć w Planetary empires i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Pią 15:19, 06 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Pią 15:27, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Bo Ty to byś zaraz o największe porty kosmiczne się bił itd. Bitwy w 40k, nawet te na 2000 pkt czy 2500 to w zasadzie tylko potyczki albo fragmenty całego frontu - trzy czołgi i czterdziestu żołnierzy to NIE armia :]
Walki można przecież toczyć o miejsca niewielkie ale o wielkiej wartości strategicznej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:42, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
OK stwierdziłem, że rezygnuje z mojego pomysłu epickiej kampanii na rzecz delikatnie zmodyfikowanego Planetary Empires. Prosiłbym jednak aby nikt nie czytał tego dodatku - przynajmniej co jakiej rasie dają dane zdobyte tereny. Wszystko postaram się wyjaśnić i każdemu napiszę jak działają tereny dla jego rasy. Jest to bardzo proste i sympatyczne. Nie trzeba też grać jakiejś ustalonej liczby bitw na turę kampanii. Im aktywniej ktoś gra tym ma więcej szans podbicia terenu który posiada przeciwnik z którym wygrał. Jak ktoś nie gra, to ani nie traci ani nie zyskuje terenu. Jednak taka stagnacja tez nie jest najlepsza.
Teraz pytanie do Wojtka- bowiem jesteś z racji zamieszkania daleko najmniej obecny, jak Ty to widzisz?
Gra będzie wyglądać tak, że rozpiski na 1550 będziecie mieć* z możliwością podciągnięcia tego w wyniku gry - 150 punktów maksymalnie jeżeli się dobrze urządzicie, które to punkty mogą być wydane na armię najemniczą (dowolna armia - proszę tylko z jakimś sensem.. - do której figurkami dysponujecie) lub sojuszniczą (inny gracz do pomocy swoim oddziałem) oraz 50 punktów dla słabszego za każdy obszar przewagi przeciwnika z którym się bijecie.
* do ustalenia. Ale taka wydaje mi się optymalna ilość biorąc pod uwagę możliwości modyfikowania punktów przez losy kampanii. Kwestia tego czy ma być jedna rozpiska na kampanię z tylko dodatkowymi punktami modyfikowalnymi, czy ma być na każdą bitwę inna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Sob 12:23, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:06, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
możesz mnie wprowadzić jako armia NPC do specjalnych ewentów .
Ewentualnie mogę pokibicować.
Nie wiem, czy poziom mojej obecności pozwoli na sprawne rozegranie rozgrywek turniejowych, to myślę że dogrywanie kampanii będzie jeszcze bardziej uciążliwe.
Pytanie jest takie - jak bardzo rozwój gracza w kampanii wpłynie na zdolność wygrywania bitew.
Bo mniej więcej rozumiesz, myślę że nikomu nie będzie się chciało grać, jak będzie się wystawiał np 1000 na 2000 .
Proponuje coś w stylu bitwy bonusowej, w ramach mojego ograniczonego czasu na granie. W sensie nie biorę udziału w rozgrywce jako takiej, tylko czymś w stylu special event, ewentualnie jako najemnik .
Coś jakby dodatkowa bitwa na zasadach battle missions czy standardowych czy kij wie jakich. Czyli ogólnie " w ramach special event armia marines desantuje ci się na dupie" czy " nie wiadomo skąd do bitwy przyłącza się banda orkasów".
A moje pieprzenie ma sens o tyle, żeby nadać jakiegoś tła grom, które chciałbym rozegrać przebywająć w chełmż
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Sob 12:10, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:27, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No więc jak pisałem- strona lepiej zaopatrzona (w odpowiednie tereny kontrolowane) może się rozbudować maksymalnie o 150 punktów. Strona słabsza dostaje 50 punktów za każdy obszar który przeciwnik ma więcej od nich. Czyli jak ktoś zostanie prawie wyeliminowany dajmy na to - ma jeden obszar i bije się z graczem kontrolującym 12 obszarów, to dostanie 550 dodatkowych punktów. Czyli byłoby zapewne 1700 na 2100. Ale to byłaby walka przypartego do muru, o być albo nie być Dość skrajna sytuacja.
A to mapa Stercus VI. Z czasem wprowadzę legendę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] - Stolica, Miasto-ul Światło Stercus. Zintegrowane w jego halach są także strategiczne budowle. Liczy się jako Fortyfikacja, Manufactorum, Bastion dowodzenia, Generator tarcz i Stacja mocy.
[link widoczny dla zalogowanych] - Manufactorum. Zautomatyzowane święte miejsce produkcji, ku chwale Omnimesjasza, pozwala na produkcję dodatkowych jednostek.
[link widoczny dla zalogowanych] - Bastion dowodzenia. Pozwala na sprawniejsze przygotowania do bitwy i szkolenie jednostek.
[link widoczny dla zalogowanych] - Generator tarcz. Pozwala bronić okolicznego terenu przed atakami.
[link widoczny dla zalogowanych] - Stacja mocy. Zasila armię i zwiększa mobilność armii.
[link widoczny dla zalogowanych] - Fortyfikacja. Pozwala lepiej utrzymywać okoliczne tereny.
[link widoczny dla zalogowanych] - Przedmieścia Ula / Ruiny miasta - bez znaczenia strategicznego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Sob 13:10, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Sob 20:45, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mapkę narysował
rysownik je***y
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:55, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A może byśmy zagrali sobie kiedyś taką wielką bitwę? wszystkie zakony SM kontra reszta?? Ale to jak by był drugi stół. Co myślicie o tym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:18, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
kontra reszta czyli co? Tau+Tyranidzi kontra tęcza space marinsów? W Kampanii tej pierwotnej planowałem epickie bitwy tego typu ale ilości punktów na to nie pozwalały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:25, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zapomniałeś o necronach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:38, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Fakt..
Necroni walczący po stronie Tau i Tyranidów.. Oby nigdy mi nie przyszło grać w taką abominację i oby Matt Ward nie doznał kolejnego olśnienia tego właśnie typu..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Czw 19:39, 12 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|