 |
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:29, 22 Wrz 2011 Temat postu: El culmzze turnamento numero duo |
|
|
Gramy na 1800p
- z tym że zostaje wprowadzone następujące urozmaicenie :
- rozpiskę nadzieli podzielić na dwie części
- rozpiska podstawowa - min 1550p - którą wystawia się na normalnych zasadach
- nieoczekiwana pomoc - jeden oddział warty do 250p, tak aby suma nie przekroczyła 1800p, objęty następującymi zasadami.
1) nie może być to independent charakter
2) oddział musi zaczynać grę w rezerwie
3) oddział wchodzi do gry na zasadach deep striku, zawsze.
4) dopuszcza się przerzut kości rezerw
5) Oddział po deep striku może szarżować, ale nie jednocześnie szarżować i strzelać. Oddział posiadający zasadę deep strike jest traktowany jakby miał fleet. Ponadto oddział jest traktowany jak stacjonarny, czyli może prowadzić ogień z broni heavy. Deep strikujacy pojazd posiadający zdolność DS jest traktowany jako stacjonarny.
6) Oddział nie może scorować
7) może być to transporter, o ile zawartość z wkładką nie przekroczy limitu 250p.
I najważniejsze - przeciwniki otrzymuje koszt w Vp jako rekompensatę, czyli wzięcie oddziału za 100 jest jednoznaczne oddaniu przeciwnikowi 100vp.
poza tym obowiązują ogólne zasady podręcznikowe.
Rozpiska składamy do niedzieli wieczór, choć jak najbardziej można w weekend pograć na rozpiskach turnamentowych i zaliczyć gry do pierwszej rundy.
Zadasy turnamentu - wszystkie bitwy gramy tą samą rozpiską, gramy tą samą misję:
Misja:
zaczynanie: standardowo
rozstawienie: krawędziowe
cel misji: znaczniki, ale dość nietypowe
2 znaczniki/artefakty - standardowy znacznik wartość 500p
przeciwnicy umieszczają po jednym w swojej strefie
6 opętani - opętani są istotami opanowanymi przez chaos, należy ich wyłapać
Opętani są to istoty opanowane przez demony. Istoty te należy wyłapać.
Zasady specjalne:
1) Znacznik jest ruchomy, tzn po turze gracza należy wykonać ruchy opętanych. Opętany poruszy się o 2k6 w kierunku wskazanym scaterką. opętany ignoruje niebezpieczny i trudny teren. Stara się obejść tereny niedostępne po najkrótszej drodze. Nigdy nie wyjdzie poza krawędź.
2) Nieprzewidywalność: opętany jest nieprzewidywalny, nie wiadomo w którą stronę pójdzie i co zrobi.
W przypadku gdy opętany znajdzie się w odległości 1'' od innego modelu należy rzucić kostką aby zobaczyć jak się zachowa:
1-2 - opętany zaatakuje oddział, tak po prostu rzuci się w furii na pobliski oddział.
Oddział należy dostawić do opętanego i rozwiązać walkę w nadchodzącej fazie assault lub dostawić do opętane jeden model, który stoczy z opętanym walkę w pojedynkę, walka trwa do momentu aż któryś padnie. Jeżeli model wygra pojedynek, wtedy oddział będzie działał normalnie. Jeżeli pojedynek przegra, to oddział musi wykonać test przygwożdzenia, a przypadku sukcesu oddział dostawia się do normalnej walki z opentanym
.
3 - opętany przyłącza się do oddziału. Nie wiadomo dlaczego ale opętany zaczyna podążać za oddziałem.
- w sensie że jest jeńcem,lub chwilowo odzyskał świadomość, lub po prostu postanowił powalczyć sobie u boku orków - przyjmujemy że oddziały mają rozkaz złapać opętanych żywych
Od tego momentu należy traktować model opętanego jako integralną część oddziału. Będzie on podążał z oddziałem do momentu aż nie zda testu LD ( wykonywanego w turze opętanych ). Będzie też walczył razem z oddziałem. Porusza się z prędkością oddziału, ale nie może latać. Ignoruje teren trudny i niebezpieczny. Fleet oddziału przenosi się na opętanego. W turze w której opętany opuści odział nie wykonuje żadnych innych akcji.
Opętany nigdy nie połączy się z innym opętanym.
Ten wynik jest ignorowany w przypadku pojazdów innych niż walker lub transport.
4-6 - opętany olewa oddział i idzie sobie dalej
Statystyki opętanego WS - 3 BS- 0 S3 T3 W3 I3 A3 Ld 9 Sv 5+ Inv 5+
specjalne zasady - rending, furious charge, fnp ( 5+ ), regeneracja ( 5+ )
3) strzelanie przez opętanego - jeżeli opętany znajduje się na linii ognia, to istnieje możliwość przypadkowego trafienia.
Jeżeli tylko opętany jest pomiędzy oddziałem a strzelającym to oddział dostaje save 4+. Należy wziąć wszystkie zdane cover savy ( lub armour savy zdane na 4 + ). Połowa z nich ( zaokrąglając w górę ) są to trafienia w opętanego
4) Śmierć opętanego- bo nie każdemu jest dane przeżyć
4.1 - jeżeli w wyniku działania któregoś z graczy woundy opętanego spadną do 0 to gracz otrzymuje 100 pkt karnych
4.2 - martwy opętany nie jest usuwany z pola bitwy tylko staje się znacznikiem wartym 50p, jednakże nie jest to spokojny znacznik. W kazdej turze opętanych należy rzucić k6 i zobaczyć efekt:
1 - nic, opętany dalej jest martwy
2 - opętany wstaje z martwych :należy przeprowadzić test regeneracji(4+). rzucamy kością na każdy wound
3 - demoniczna esencją przenosi się do innego ciała. Najbliższy model ( z wyłaczeniem pojazdów, ale nie walkerów ) zostaje nowym opętanym. Znacznik opętanego należy usunąć
4 - wybuch zwłok - ciało opętanego wybucha na 2k6 cali. Modele w zasięgu otrzymują trafienie S6 Ap5. Obrażenia przyznajemy normalnie. Usuwamy znacznik
5 - zemsta demonów - oddział, który spowodował śmierć opętanego otrzymuje k6 trafień S10 ap2. no cover save. Usuwamy znacznik
6 - demoniczna manifestacja - demon uwolnił się. Znacznik usuwamy i zamieniamy go modelem demona ( albo zostawiamy poprzedni ) wszystko jedno. W każdym razie od tego momentu demon będzie posuwał się w stronę najbliższego oddziału ( o 3k6 ) w celu skopaniu mu tyłka
Staty;
Ws6 bs0 S5 T5 W4 I5 A5 Sv 5+ Ld10 - monster creature,
Upitolenie demona warte jest 250p
5) punktacja opętanych.
5.1 - opętany w 3'' oddziału na koniec gry - +100 p
5.2 - martwy opętany w 3'' - +50p
5.3 - zabicie opetanego - -100 p
5.4 - demon w 3'' na koniec gry - -50p
5.5 - zabicie demona - +250p
punkty za opętanych są zdobywane przez każdy oddział, nie tylko scorujący.
WIDEŁKI
10-10 - >249
11-9 - 250-499
12-8 - 500-749
13-7 - 750-999
14-6 - 1000-1249
15-5 - 1250-1499
16-4 - 1500-1749
17-3 - 1750-1999
18-2 - 2000-2249
19-1 - 2250-2499
20-0 - >2500
lub gramy na standardowe misje na 4 znaczniki ( 400p ) , przy widełkach jak w poprzednim turnieju. Ale myślę że z opętanymi będzie większy fun.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Czw 18:37, 22 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Czw 20:34, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
o kurwa..... nie można po prostu zagrać na normalnych zasadach z podręcznika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:40, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
no można
jak napisałem- na 1800 na poprzednich zasadach widełkach, bo widełki must być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:03, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja moge zagrać na obojętnie jakich zasadach. Myslę jednak że dobrze by było zrobić ankiete i zobaczyć co Chełmżyńscy gracze preferują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Czw 21:22, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
no i ja na 1800 nie dam rady nic sensownego stworzyć. Chyba ze battleforce przyjdzie ale nie wiem kiedy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beszcza
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Czw 22:05, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a moze 2k??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zatii
Mistrz Sedesu
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Middlefart
|
Wysłany: Czw 22:21, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
tak na 2 k będę mógł bo na 1800 nie mogłem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:32, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
nie widzę problemu proxowania piechoty i tego lemana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Pią 0:06, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
ale zasady turnieju faktycznie zakręcone jak ruski ciągnik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 6:54, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
ok. czyli gramy normalnie.
to teraz poproszę rozpiski na pw do końca tygodnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:19, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A takie pytanko mam. Czy mogę wystawić dropa z IA?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:59, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dobre pytanie.
Nie widzę w problemu w takim stwierdzeniu.
" Jeżeli pojazd znajduje się w dexie, to można wziąć jego zamiennik z IA "
Wszystkie inne pojazda z IA nie są dopuszczone.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pią 13:05, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:40, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Wojtek zacząłeś pracować dla GW?;p Dlaczego tylko IA2 (SPHAAAAACE MAHEEEEEEEENS)? Wiem, że walają się wszędzie i wystają z każdego zakamarka ale będzie jeszcze Gwardia inie wiem czym Darek będzie grał. Aczkolwiek ja i tak nie gram;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Pią 10:47, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:32, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie będziesz grać a marudzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|