 |
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:22, 27 Sie 2011 Temat postu: Podręcznik zaawansowany - na tym gramy |
|
|
Dla wszystkich zainteresowanych. Stworzyłem podręcznik w którym zasady zastąpione naszymi HRami są wpisane jako standardowe, tak aby w naszych grach nie było niejasności a nowi gracze nie uczyli się czegoś aby potem się dowiedzieć, że dana zasada i tak jest zmieniona. Wstawiłem to tu, to tam kilka grafik, ale generalnie jest dość przyjazny drukowaniu.
Wszelkie uwagi zgłaszać na bieżąco:
Uwaga nr1: Przy krasnoludzkich wynalazkach jest wymagane parę poprawek - dodanie rysunków i zredagowanie tekstu, ale będzie to nadal na tej samej stronie więc jakby co zawsze można wymienić.
A tu link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Wto 15:58, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:25, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Mała zmiana która wynikła z tego, że Tomek przypomniał mi jak zjebana jest dmuchawka Skavenów. Zmieniłem więc w niej zasadę zatruta - może dzięki temu ktoś zacznie używać tej broni.
Zatrute: Strzałki z dmuchawki są pokryte specjalnymi mieszankami silnych trucizn. Dzięki tej mieszance efekt jest podobny do działania Czarnego Lotosu (jeżeli rzucisz 6 na Trafienie, cel zostanie automatycznie zraniony), a także strzały z dmuchawki zawsze ranią na 3+. Dmuchawka nie powoduje zranień krytycznych.
Wszelkie zastrzeżenia proszę tutaj, najwyżej oczyszczę temat potem w Ogniu Moderacji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Nie 22:25, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:03, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Podsumowanie zmian w chełmżyńskiej edycji Mordheim:
Poprawione zasady do gry multiplayer, włącznie z przyznawaniem expa dla underdogów i sojuszami.
Pomniejsze zmiany w bandach.
Poprawione działanie pancerzy, teraz ma sens branie tarcz i zbroi.
Zasady do spadających na siebie rzeczy i postaci.
Poprawione działanie broni palnej większego kalibru.
rozpiszę się więcej jak odpalę kompa stacjonarnego....
Edit.
Plik z HRami które weszły w skład podręcznika chełmrzyńskiego znalazłem, brakuje paru drobnostek, dopisze je w miarę chęci:P
Zmiany w ekwipunku:
@Krytyki - sztylet
Zadanie ciosu krytycznego sztyletem powoduje zignorowanie dodatniego modyfikatora pancerza dla przeciwnika tejże broni.
@Handgun i Strzelba łowiecka (i ich wariacje-np wersje dwulufowe)
- dodać zasadę- Ciężki pocisk - siła broni jest o jeden większa na krótkim zasięgu.
@Tarcza i pawęż
- dodać zasadę- Odepchnięcie - zamiast używać swoich normalnych ataków model wyposażony w tarczę może wykonać pojedynczy cios, jeżeli będzie celny- przeciwnik zostaje odsunięty o 1" od modelu i wychodzi z walki wręcz. Odepchnięty model musi wykonać test Inicjatywy lub Wytrzymałości (w zależności co większe) lub zostanie on znokautowany.
@Fighting claws
- Zmiana - zasada Climb - postać wyposażona w ten przedmiot może przerzucić nieudany test wspinaczki.
Nowe przedmioty
@- Czaszka kruka - Automatycznie chroni przed działaniem pierwszej trucizny z jaką noszący zetknie się w danej bitwie. Np pierwszy cios wzmocniony trucizną (+1S) będzie rozliczany z normalną siła. Trudność znalezienia 6, koszt- 10
Rozgrywka
@Gdy graczy na stole jest 3 - zawieranie sojuszy jest niemożliwe.
@Sojusz możliwy jest tylko z jedną bandą.
@Rating band w sojuszu jest sumowany na potrzeby zasad Underdogs.
Punkty doświadczenia dla Underdogs przydzielamy każdej bandzie/sojuszowi których rating był niższy o ilość podaną w zasadach Underdogs od bandy/sojuszu 'najwyżej'.
Przykład: 2 bandy połączyły siły - ich ratingi to 150 i 180, na stole są także dwie inne bandy, z ratingami 200 i 190 - każda działa na własną rękę. Po grze najwyższy rating ma sojusz - 330, do tego ratingu podstawiane są ratingi obu pozostałych band i każda z tych słabszych (jeżeli jej przysługuje) dostaje dodatkowe doświadczenie z zasady Underdogs.
@Za każdym razem gdy bohater jednej z band wchodzi do (wcześniej nie odwiedzanego przez innego bohatera) budynku, rzuca k6 i wyrzucenie 6 oznacza, że poszukiwania zaowocowały znalezieniem jednego wyrdstona. Nie daje on żadnego expa, jest tylko taki jeden na grę, więc jeżeli jakikolwiek bohater go znajdzie - inni nie mają już na to szansy w tej grze.
@Parowanie - Zmienione na następującą mechanikę:
Jeżeli postać parująca ma WS większy niż atakujący - paruje na 4+
Jeżeli postać parująca ma WS równy atakującemu - paruje na 5+
Jeżeli postać parująca ma WS mniejszy niż atakujący - paruje na 6
@Obrażenia od spadających postaci - jeżeli jakaś postać (lub przedmiot) spada na drugą to zadaje jej jeden cios z siłą równą wysokości z jakiej spadła. Jeżeli spada na kogoś duża istota, cios jest silniejszy o 1. Sam upadający oczywiście cierpi z powodu normalnych zasad upadku.
@Zrzucanie kładek, drabin itp - Zrzucenie może podjąć postać nie zaangażowana w walkę wręcz, poświęcając na to fazę strzelania, stojąc u brzegu kładki - nie na niej. Wykonuje ona test siły (wyrzucić równo lub mniej) z -1 do siły za każdy model stojący na kładce, -2 jeżeli jest to duży cel.
@Wspinaczka - nie trzeba stać na początku rundy przy ścianie po której chcemy się wspinać. Można dobiec i jeżeli tylko starczy M (po ścianach nie biegamy!) możliwy jest test wspinaczki.
@Walka przez barykady - Szarżując na przeciwnika za przeszkodą (barykada, przewrócony stół, ścianka, okno itp) szarżujący atakuje ostatni.
Zmiany w bandach:
@Nieumarli
Zombie:
-dodać zasadę- Po trupach do celu - Zombie to ścierwo będące tylko narzędziem dla władających mrocznymi mocami. Dlatego też, w momencie określania czy banda Nieumarłych musi wykonać test rozbicia, każdy Zombie zdjęty z placu boju traktowany jest jako pół modelu. Zasada ta działa tak jak zasada Nie Ork dla bandy Orków i Goblinów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Śro 19:49, 29 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|