|
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:58, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
I coś jeszcze co nas zainteresowało ostatnio:
If a Camouflage Marker does not perform anything but MOV in his turn, even if it crosses a Suppression Fire zone or a figure's ZC, the only ARO that can be executed against it is Discover or Change Facing.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:08, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
oj, żebyśta wiedzieli ile rzeczy robimy ( głównie robię ) błędnie. Zacząłem czytać ponownie zasady i ... fuck. Kurestwo jest subtelne jak cholera.
Z tego co pamiętaj :
1) reset wymaga rzutu na WIP
2) model immobilized traci special skills, czyli też camo
3) tu moja bardzo wielka wina - krytyk w face to face jest lepszy niż wyższy wynik. Pomroczność jakaś normalnie. Wybacz Garran.
4) jeśli model w camo zrobi dodge ( a wszystkie ruchy w aro to dodge), to ujawnia się z automatu.
5) combat camo, czyli camo atakuje pierwszy nie działa w ARO, czyli model robi move - camo strzela - ale i tak jest face to face .
Tak dla wiadomości - można łączyć discover+shoot
6) jeżeli kilka modeli ma aro do camo, to można wybrać które modele robią discover, a które czekają na second skill. Dostaną jednak aro tylko w przypadku gdy drugi półorder ujawnił by camo. ( czyli nie gdy camo zrobi ruch itp)
7) damage tagów jest PH-2, tak samo każdy model moze atakować z PH-2 zamiast swojej broni ( remoty z electric pulse np ).
Z pozostałych moich pytań po grach sobotnich pozostaje mi jeszcze:
1) upewnić sie, że marker zostaje mimo upadłego FO.
2) prawdopodobnie dodge w aro wymaga rzutu by w ogóle mieć miejsce
3) najwyraźniej dymy nie dają pierwszego ataku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pon 10:47, 24 Cze 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:43, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ad 4. Czyli wspinaczka też wyłącza camo/TO?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:30, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
7) ja atakowałem z AP CCW - damage = PH.
co do dymu:
In an active turn, miniatures with a Special Skill or Equipment which ignores the blocking of LoF created by Zero Visibility Zones, can perform a Ballistic Skill attack or Forward Observer before his target. His adversary, if he survives the attack (Succeeding at an ARM roll or corresponding reaction) and all enemy figures with LoF to the attacker can perform their ARO despite the Zone, because the attacker has revealed for a moment his location. If the reply is a Ballistic Skill attack, or Forward Observer, they must apply not only Distance and Cover Modifiers but the –6 Modifier for the Visibility Zone. So in this case, for a BS combat in, or through, a Zero Visibility Zone there is no Face to Face Roll, just Normal Rolls.
Głazek - na to wychodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Wto 12:36, 25 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:36, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
7) co nie zmienia faktu, że tagi bez broni mają ph-2
Głazek - Jeżeli wspinasz się w turz aktywnej, to nie. Climb jest w short movement skill i nie powoduje ujawnienia.
Jeżli chcesz się wspinać jako reakcja, to tak, bo to już jest dodge.
A najłatwiej to po prostu zapisać tak - jeżeli camo marker wykonuje jakąkolwiek reakcję, to się ujawnia.
Przypomniało mi się - obrażenia od spadania to 2.5 pkt, za 1 cal - model spadający z okna na piętrze powiniec dostać hita z damage 10 lub 12.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Wto 13:39, 25 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:39, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wojtek - camo wspinający się ujawni sie w aktywnej. Bo jeżeli ruch wymaga testu (a climb wymaga) to model się ujawnia.
A z tym spadaniem teraz to faktycznie można się zranić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaYer
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:06, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba że masz climbing plus;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:45, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A to dobre jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:04, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wygląda na to, że model w impetusie musi się poruszać w kierunku najbliższego modelu przeciwnika, który nie jest w camo. Niezależnie od tego czy go widzi czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:38, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
the miniature must move directly towards the closest enemy figure (The one that can be reached in the shortest time possible) in any direction, even if he is not in LOF but the miniature is aware of its presence.
Uznałem 'aware' w tym sformułowaniu z odpowiednik posiadania LoF albo posiadanie wroga w ZC - inaczej niema jak być 'aware' ale biorę to tak na normalne rozumowanie, może być, że 'aware' odnosi się do modelów nie w camo po prostu. Trzeba ten zwrot gdzieś w zasadach odszukać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:23, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
gdzieś w podręczniku jest napisane coś o satelitarnym namierzaniu itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GŁAZEK
Mielone kufaaa!
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:17, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Takie pytanko: płot ile daje covera? Nic a może normalnie trak jak reszta rzeczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:46, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
tak jak reszta rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:14, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Płot nie daje covera a jest jedynie low visibility zone - jak krzaki. Czyli -3 do strzału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:07, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
a nie zależy to w sumie od gęstości zabudowania płota
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 22:07, 07 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|