Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania i inne takie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Infinity
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:58, 23 Cze 2013    Temat postu:

I coś jeszcze co nas zainteresowało ostatnio:
If a Camouflage Marker does not perform anything but MOV in his turn, even if it crosses a Suppression Fire zone or a figure's ZC, the only ARO that can be executed against it is Discover or Change Facing.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:08, 24 Cze 2013    Temat postu:

oj, żebyśta wiedzieli ile rzeczy robimy ( głównie robię ) błędnie. Zacząłem czytać ponownie zasady i ... fuck. Kurestwo jest subtelne jak cholera.

Z tego co pamiętaj :
1) reset wymaga rzutu na WIP
2) model immobilized traci special skills, czyli też camo
3) tu moja bardzo wielka wina - krytyk w face to face jest lepszy niż wyższy wynik. Pomroczność jakaś normalnie. Wybacz Garran.
4) jeśli model w camo zrobi dodge ( a wszystkie ruchy w aro to dodge), to ujawnia się z automatu.
5) combat camo, czyli camo atakuje pierwszy nie działa w ARO, czyli model robi move - camo strzela - ale i tak jest face to face Smile.
Tak dla wiadomości - można łączyć discover+shoot
6) jeżeli kilka modeli ma aro do camo, to można wybrać które modele robią discover, a które czekają na second skill. Dostaną jednak aro tylko w przypadku gdy drugi półorder ujawnił by camo. ( czyli nie gdy camo zrobi ruch itp)
7) damage tagów jest PH-2, tak samo każdy model moze atakować z PH-2 zamiast swojej broni ( remoty z electric pulse np ).


Z pozostałych moich pytań po grach sobotnich pozostaje mi jeszcze:
1) upewnić sie, że marker zostaje mimo upadłego FO.
2) prawdopodobnie dodge w aro wymaga rzutu by w ogóle mieć miejsce
3) najwyraźniej dymy nie dają pierwszego ataku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pon 10:47, 24 Cze 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:43, 25 Cze 2013    Temat postu:

Ad 4. Czyli wspinaczka też wyłącza camo/TO?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:30, 25 Cze 2013    Temat postu:

7) ja atakowałem z AP CCW - damage = PH.
co do dymu:
In an active turn, miniatures with a Special Skill or Equipment which ignores the blocking of LoF created by Zero Visibility Zones, can perform a Ballistic Skill attack or Forward Observer before his target. His adversary, if he survives the attack (Succeeding at an ARM roll or corresponding reaction) and all enemy figures with LoF to the attacker can perform their ARO despite the Zone, because the attacker has revealed for a moment his location. If the reply is a Ballistic Skill attack, or Forward Observer, they must apply not only Distance and Cover Modifiers but the –6 Modifier for the Visibility Zone. So in this case, for a BS combat in, or through, a Zero Visibility Zone there is no Face to Face Roll, just Normal Rolls.

Głazek - na to wychodzi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Wto 12:36, 25 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:36, 25 Cze 2013    Temat postu:

7) co nie zmienia faktu, że tagi bez broni mają ph-2 Smile

Głazek - Jeżeli wspinasz się w turz aktywnej, to nie. Climb jest w short movement skill i nie powoduje ujawnienia.
Jeżli chcesz się wspinać jako reakcja, to tak, bo to już jest dodge.
A najłatwiej to po prostu zapisać tak - jeżeli camo marker wykonuje jakąkolwiek reakcję, to się ujawnia.

Przypomniało mi się - obrażenia od spadania to 2.5 pkt, za 1 cal - model spadający z okna na piętrze powiniec dostać hita z damage 10 lub 12.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Wto 13:39, 25 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:39, 25 Cze 2013    Temat postu:

Wojtek - camo wspinający się ujawni sie w aktywnej. Bo jeżeli ruch wymaga testu (a climb wymaga) to model się ujawnia.

A z tym spadaniem teraz to faktycznie można się zranićSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:06, 25 Cze 2013    Temat postu:

Chyba że masz climbing plus;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:45, 25 Cze 2013    Temat postu:

A to dobre jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:04, 29 Cze 2013    Temat postu:

wygląda na to, że model w impetusie musi się poruszać w kierunku najbliższego modelu przeciwnika, który nie jest w camo. Niezależnie od tego czy go widzi czy nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:38, 29 Cze 2013    Temat postu:

the miniature must move directly towards the closest enemy figure (The one that can be reached in the shortest time possible) in any direction, even if he is not in LOF but the miniature is aware of its presence.

Uznałem 'aware' w tym sformułowaniu z odpowiednik posiadania LoF albo posiadanie wroga w ZC - inaczej niema jak być 'aware' ale biorę to tak na normalne rozumowanie, może być, że 'aware' odnosi się do modelów nie w camo po prostu. Trzeba ten zwrot gdzieś w zasadach odszukać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:23, 29 Cze 2013    Temat postu:

gdzieś w podręczniku jest napisane coś o satelitarnym namierzaniu itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:17, 07 Sie 2013    Temat postu:

Takie pytanko: płot ile daje covera? Nic a może normalnie trak jak reszta rzeczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:46, 07 Sie 2013    Temat postu:

tak jak reszta rzeczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:14, 07 Sie 2013    Temat postu:

Płot nie daje covera a jest jedynie low visibility zone - jak krzaki. Czyli -3 do strzału.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:07, 07 Sie 2013    Temat postu:

a nie zależy to w sumie od gęstości zabudowania płota Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 22:07, 07 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Infinity Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin