|
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:02, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
jak się dobrze rozpompujesz, to bedziesz miał spokojnie 30-35 graczy. Zainteresowanie infinity rośnie, czas wakacyjny sprzyja. No i w zasadzie lepiej mieć wolne stoły, niż odmawiać potencjalnym chętnym - liczba 40 jest z naddatkiem, włąsnie po to, żeby nikomu nie odmawiać. no i ważna sprawa - to jest w miarę duży turniej ITS, który daje okazje na zrobienie sporej ilości punktów ITS - to jest spora atrakcja dla części graczy, którzy mogą przyjechać by walczyć o miejsce w ITS
kolejno - 1 osoba nie grająca wystarczy, bo między grami czasu jest sporo na ogarnięcie spraw organizacyjnych. Chyba że się komuś nie chce grać, to proszę bardzo, ale uważam że nie ma takiej potrzeby. Myslę, że sprawy typu widzi/nie widzi oraz klaryfikowanie zasad można oprzeć na sędziach "liniowych".
aczkolwiek warto rozważyć opcję gracza rezerwowego na wypadek nieparzystej liczby uczestników. We mnie nie ma tyle oddania dla sprawy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pią 11:10, 23 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Pią 11:09, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Myślałem też o tym, że może tym razem Garran będzie chciał zagrać na ojczystej ziemi, więc ja się zajmę jakimiś kwestiami praktycznymi już w czasie trwania turnieju. Dla mnie to żadne poświęcenie a kwestie organizacyjne to często standardowy element mojej pracy, więc zdążyłem przywyknąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:35, 23 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
CHOK do zagospodarowania będziemy mieli 14, 15 nieczynny i 16 jest nasz aż do końca 17.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:36, 24 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Chce walnąć temat na Wargamerze. Uważam, że mogłoby być 6 gier, ale i 5 gier będzie spoko - to najważniejsze do ostatecznego ustalenia. Jeden ITS, dwa winner packi. Format - jeżeli 6 gier to pierwszego dnia na 300 a drugiego na 200, jeżeli 5 gier to na 300 oba dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:26, 24 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
5 gier na 300.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Sob 19:30, 24 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Popieram, 5 gier.
EDIT:
Właśnie spojrzałem na "międzyplanetarny" turniej organizowany przez Corvus Belli w Hiszpanii. Tez mają 5 gier rozbitych na dwa dni, 300 pkt ze spec opsami. Nie ma co próbować wcisnąć więcej.
To jak, jesteśmy gotowi ogłosić oficjalnie daty, godziny i warunki turnieju w nowym temacie na forum wargamera?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez darek dnia Pon 10:18, 26 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Pon 14:09, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Co z tym postem na forum Wargamera? Garran ogarniasz to, czy mam się tym zająć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:04, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Garran napisał: | Chce walnąć temat na Wargamerze. |
Ehm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:20, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja nie ogarniam.. Chce ktoś przejąć organizację turnieju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:48, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ktoś nie musi, możemy to ogarniać kolektywnie.
Pytanie - co zostało zrobione ?
Z tego co pamiętam, to mamy zaklepaną salę, czyli najważniejsze jest. Pozostaje kwestia sponsoringu - do kogo pisałeś ? jakieś odpowiedzi ?
A stawiając kwestie jasno.
Mogę pomóc przy:
pisaniu maili, postów, kreowaniu regulaminu czy ogarnianiu zgłoszeń.
Mogę też podziałać w kwestiach wykonania jakiś plakatów(plansz). Mogę bawić się w organizację/sędziowanie na turnieju.
Nie mam możliwości dogadywania różnych spraw z Chokiem i lokalnymi potencjalnymi sponsorami - starostwo, miasto.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 9:18, 11 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:16, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Propozycja regulaminu. Szybko uwagi i wystawiamy ludziom do wiadomości.
Regulamin turnieju Chełmża 2014
1) Data: 16-17 Sierpień 2014
2) Miejsce: Chok Chełmża
3) Turniej na zasadach ITS: 300 pkt bez spec opsa
4) Rozpoczęcie turnieju: godz. 11:00 (16.0
Zakończenie turnieju: godz. 14:30 (17.0
- podane godziny nie są ostateczne i mogą ulec zmianie, aby ułatwić przyjazd lub wyjazd uczestnikom
5) Rozegrane zostanie 5 rund w wymienionych scenariuszach:
Dzień 1: Quadrant Control, Emergency Transmision, Anihilacja
Dzień 2: Seize the Antenae, Antenae Field
6) Czas na rozegranie rundy wynosi maksymalnie 1 godz. 50 min
- w przypadku dostarczenia wyników po upływie dwóch godzin
obaj gracze otrzymują 1 punkt karny do ogólnej punktacji
7) Po drugiej rundzie przewiduje się przerwę około 1 godziny.
Dozwolone jest posiadanie dwóch rozpisek. Wyboru rozpiski dokonuje się na zasadach ITS. Obie rozpiski muszą być utworzone na podstawie tej samej frakcji/sektorówki. Posiadanie dwóch różnych rozpisek nie jest wymagane
9) Gracz obowiązkowo musi posiadać trzy kopie każdej swojej rozpiski - dwie w wersji ukrytej ( dla siebie i dla organizatorów ) oraz wersje jawną dla okazania przeciwnikowi. W sytuacji braku kompletu rozpisek gracz otrzymuje 1 pkt karny do ogólnej punktacji.
10)Każdy gracz powinien posiadać: kostki, miarki i markery.
11) Dopuszcza się proksowanie modeli, których się nie posiada - maks. 30% modeli. Proksowanie modeli niewydanych nie liczy się do limitu
12) Wysiwyg nie jest wymagany.
13) Gracz ma obowiązek przed grą zanotować: ukryte cele, miejsca wyjścia AD1, miejsca ukrycia HD, przypisanie markerów camo do modeli, rozkładu modeli pod holo 1 oraz wszelkie inne informacje wymagane przez zasady gry. W przypadku gdy gracz posiada w rozpisce kilka modeli mogących przedstawiać wybranego porucznika ( np. 3 Line Kazaków ) należy również zanotować, który model jest porucznikiem ( podając cechę charakterystyczną modelu ) aby jednoznaczna identyfikacja modelu była możliwa w każdej chwili. Należy mieć również zanotowane, które modele proksują dane modele z rozpiski. W przypadku niedopełnienia powyższego obowiązku sędzia główny może nałożyć na gracza karę 1 pkt.
14) Do rozstrzygnięcia kwesti spornych w trakcie gry gracze mogą prosić sędziego głównego lub jednego z wyznaczonych sędziów pomocnicznych.
15) Podczas gry znaczniki anten/konsol powinny być ustawione na powierzchni stołu w miejscu łatwo dostępnym. W przypadku lokalizacja znacznika wypada w miejscu trudnodostępnym ( piętro budynku, kontener ) gracze powinni ustawić znaczniki w miejscu łatwo dostępnym lub uzgodnić lekką modyfikacje układu terenu ( lub poprosić sędziego o przestawienie terenu )
16) Pozycja w turnieju jest zależna od punktacji ogólnej, na którą składa się : suma OP z gier, suma kar, suma punktów dodatkowych.
17) W przypadku remisu pozycje graczy zostaną ustalone w następujący sposób:
a) Wyższa suma OP z gier
b) Punktacja bez uwzględniania kar
c) Ilość straconych OP
d) Suma OP zdobyta przez przeciwników
e) Rzut kością na zasadach FtF i wartości cechy WIP 18.
1 Punktacja dodatkowa:
- za posiadanie więcej niż 60% modeli pomalowanych ( bez modeli proksujących, hologramów. Modele nie wydane nie się liczone do ilości modeli ) - 1 pkt
- za posiadanie 6-ciu wymodelowanych i pomalowanych znaczników 3D anten/konsol - 1 pkt
- za posiadanie modelu-znacznika 3D anteny głównej do rozegrania rundy 2 i 5 ( podstawka 40 mm ) - 1 pkt
- za udostępnienie elementów terenu do wykorzystania w trakcie turnieju, zajmującego powierzchnie minimum 12x10 cm ( 20x15 cm) - 1 pkt ( 2 pkt)
- za zdobycie minimum 10 pkt w konkursie terenów - 2 pkt
19) Wyniki turnieju zostaną zgłoszone do rankingu ITS - każdy uczestnik powinien posiadać konto ITS. W przypadku braku konta ITS organizator zastrzega sobie prawo do założenia uczestnikowi konta.
Konkurs terenowy:
Przewidziane jest przeprowadzenie konkursu makiet.
1) Każdy uczestnik ma prawo zgłosić jeden element terenu do konkursu. Teren powinien zajmować powierzchnię min 12x10 cm ( łącznie). Teren musi być udostepniony do wykorzystania w trakcie turnieju.
2) Terem musi być wykończony i pomalowany ( ew. wyklejony, wykonany z wydruków )
3) Element terenu nie może być wykonany w całości na bazie produktów gotowych. Dopuszcza się wykorzystanie maks 50% elementów produktów "gotowych" makiet ( z pominięciem ozdób ). Poprzez produkt gotowy rozumiemy makiety i tereny dostępne w ogólnej sprzedaży.
4) Samodzielność wykonania terenu nie jest wymagana i nie będzie weryfikowana.
5) Tereny bedą oceniane przez uczestników turnieju po zakończeniu 3 rundy, przy czym ocenianie nie jest obowiązkowe.
Nie wolno głosować na własne tereny!.
6) Każdy oceniający otrzyma kartę do oceniania, którą należy oddać organizatorom do godziny 9:00 drugiego dnia
7) Teren będzie oceniany w 3 kategoriach - Wygląd, Wykonanie i Grywalność - w skali 1-6.
Wyniki w poszczególnych kategoriach zostaną uśrednione. Na końcową ocenę terenu składa się suma uśrednionych ocen.
9) Za zdobycie minimum 10 pkt uczestnik otrzyma 2 pkt do klasyfikacji turniejowej. Organizator zastrzega sobie prawo do podniesienia limitu punktowego w przypadku "łagodnego" oceniania.
10) Najwyżej oceniony teren zostanie nagrodzony. W przypadku remisu wyboru dokona wyznaczona komisja.
Jebana autokorekta
Klaryfikacja terenowa:
1) Organizatorzy zakładają możliwość wystąpienia utrudnionego terenu. Informacje dotyczące utrudnień terenowyc zostaną umieszczone przy stołach.Przewiduje się występowanie następującyh terenów typu:
- drzewa ( jungle ) - trudny, low Visibility,
- dżungla ( jungle ) - bardzo trudny, low visibility
- wzgórza ( mountain ) - trudny na stromych stokach
- niskie góry ( moutain ) - bardzo trudny na stromych stokach( wspinanie się poprzez move )
- wysokie góry ( mountain ) - impasable na stokach
- bagna ( Aquatic ) - bardzo trudny
- Wydmy, tereny piaszczyste ( desert ) - trudny
2) Drzwi i okna - drzwi i okan mogą zaczynać jako otwarte lub zamknięte. Mogą być otwierane/zamykane w zależności od umożliwienia tego przez makiete ( prosimy nie wyłamywać drzwi ). Otwarcie/zamknięcie to short movement skill ( dodge w aro).
3) Drzwi/okna mogą być niszczone
- drzwi są automatycznie trafiane w walce wręcz i z odległości zasięgo efektywnego ( mod 0 i +3 ) danej broni. W przypadku zasięgu "-3" i "-6" należy wykonać normalny rzut.
4) Drzwi/okan są niszczone automatycznie przez bronie: EXP, DA, T2, SHock. W pozostałych przypadkach należy wykonać test ARM ( ARM 2, STR 1 )
5) W przypadku, gdy strzelając w drzwi bronią templatkową obejmujemy również modele przeciwnika, to przed odaniem strzału należy zdać test WIP
6) Przechodzenie przez okna ( wyrwy w murze ) zmniejsza dystans ruchu o 1". Dopuszcz się przechodzenie przez okna o wielkości zbliżonej do wielkości modelu.
7) Płoty i ogrodzenia z elementów siatkowych oraz siatki maskujące są traktowane jako low visibility zone. Wskazane elementy
nie zapewniają coveru.
Organizatorzy nie przewidują stołów typu Boardig Action
9) Ograniczenia płynące z terenów ( trudny teren, low visibility ) dotyczą tylko wskazanych elementów terenu. Nie przewiduje sie zastosowania tych zasad na całym stole.
10) W przypadku, gdy teren utrudnia ustawienia modelu ( nierówne powierzchnie, uskoki ) dopuszcza się ustawienie pustej podstawki zamiast faktycznego modelu. Model nie może stać na płaszczyźnie mniejszej niż połowa podstawki modelu.
11) W przypadku gdy wykończenie elementu terenu ( pochyła posypka na krawędzi terenu) utrudnia postawienie modelu za zasłoną, przyjmuje się, że model znajduje się w pozycji pionowej. Podczas sprawdzania LoF dopuszcza się przytrzymanie modelu w pozycji pionowej.
Proszę potraktować kwestie poważnie. :D jest w tym wypadku oznaką lekkiego upośledzenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Czw 21:19, 12 Cze 2014, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:37, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Sponsorami mogę się zająć, sponsorzy zawsze są zadowoleni i miło się gawędzi..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Culmsee
|
Wysłany: Czw 19:24, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
13) Gracz ma obowiązek przed grą zanotować:
tu bym dodał jeszcze "przypisanie modeli do proksów" żeby nie było sytuacji, że ktoś coś proksuje a potem w połowie gry, okaże się, że było to co innego
18 punktacja dodatkowa: za posiadanie 6-ciu wymodelowanych i pomalowanych znaczników 3D anten/konsol
Czemu aż 6?
3) Element terenu nie może być wykonany w całości na bazie produktów gotowych.
A jak tu ocenić np. produkty Łodzian, którzy zlecają ich wycinanie laserowe?
Poza tym bardzo OK.
W sprawie "jebanej autokorekty" polecam wyłączyć emotikonki w trakcie pisania posta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:20, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ponieważ nie ma więcej zasaniczych uwag zarzucam regulami na forum wargamera.
Jednocześnie wrzucam Check List zadań, bo trzeba się podzielić zadaniami.
Proszę dać info kto może się zająć danym tematem
A) Uzgodnienia z Chok:
- udostepnienie sali na turnie
- wykorzystanie sali do spania
- udostepienie stołów
- jak wygląda kwestia sprzątania po noclegu? w sensie czy Chok będzie nas ściagał np. o mycie podłóg, kibli ?
B) Sponsoring i nagrody
- Pozyskanie i zebranie kasy - Garran
- Zakupy nagród
- Rozliczenie
C) Informowanie
- Temat na wargamerze - Wojtek
- Odpowiadanie na pytania uczestników - Wojtek
- Przygotowanie wstępnej listy uczestników- Wojtek
D) Regulamin
- Tworzenie - Wojtek
- Wprowadzanie zmian - Wojtek
E) ITS
- Zakup ITS
- Ogarnięcie ITS
F) Organizacja na turnieju
- Ustawienie stołów i makiet
- Przygotowanie programu/arkusza excel do podliczania wyników.
- Zapisy
- Zbieranie wyników, ustawianie par itp
- Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród
- Sędzia główny
- Gracz rezerwowy
- Sędziowie pomocniczy
G) Pozostałe
- Logo turniejowe
- Przygotowanie i wydruk plakót i plansz informacyjnych - Wojtek
- Przygotowanie kart informacyjnych na stoły - Wojtek
- Przygotowanie dyplomów dla zwyciężców - Wojtek
- Oprawa miedialna - muzyka, wyświetlanie wyników
- Dokumentacja fotograficzna
H) Tereny, a konkretnie nadzór nad zapewnieniem odpowiedniej ilości terenów
- Ogarnięcie ilości własnych makiet
- Kwestia pożyczenia makiet od battlowców
- Kwestia makiet przyjezdnych
- Ogarnięcie konkursu makietowego - Wojtek
I) Elementy poza turniejowe
- Możliwości noclegów
- Możliwości posiłkowe
- Rozrywka w sobotni wieczór
Jak komuś coś przyjdzie do głowy to dopisujemy.
I teraz :
1) Potrzebna jest osoba niegrajaca, do ogarniania na turnieju, najlepiej żeby był to jednocześnie sędzia główny. Kto chce ?
2) Przydałby się gracz rezerwowy - na wypadek nieparzystej liczby uczestników, żeby nie trzeba było wyznaczać pauzującego. Kto chce ?
3) Proponuje, aby przygotować profesjonalny plakat informujący ( jeden - lub dwa) na drzwi do sali/choku. Jest to dobre miejsce, żeby dac info o sponorach, więc warto to zrobić i poinformować sponosorów o takim zamiarze
4) W przeciwieństwie do Wawy nie będziemy pisać na tablicy, tylko damy duża plansze z regulaminem i godzinami gier. Na niej też będą loga sponsorów
5) Mała wersja plakatu bedzie drukowana na odwrocie kart informacyjnych na stoły, więc tu też damy info o sponsorach
6) Warszawa nie wręczała dyplomów, a to fajna pamiątka jest. Proponuje aby było 10 dyplomów miejscowych, a reszta to będą dyplomy uczestnictwa.
7) Proponuje również rzecz nastepujacą - stworzyć stronę lub blog specjalnie na event - pozwoli nam to wrzucać ogłoszenia w innym miejscu niż forum wargamera, gdzie mamy pewne ograniczenia ( nie wiem czy możemy dac info o sponsorowaniu ).
8) Czy ktoś ma ochotę pobawić się w grafika i utworzyć logo turnieju/plakaty dyplomy ?
9)zasadniczo nie problemu, żebym ogarnął wydruki, ale czy ktoś jeszcze ma dostep do taniej drukarni z możliwościa wydruków wielkoformatowych ?
10 ) fajnym pomysłem jest również, aby informacje o sposorach znalazły się na makietach
Myśle, że podanie informacji w jaki sposób chcemy pokazać kto na sponsoruje może pomóc w zachęceniu sponsorów.
11) Dobrze byłoby zadbać, aby banda nerdów nie wyległa na ulice i aby ktoś nie dostał wpierdolu od lokalnych patriotów - stąd proponuje maksymalnie zachęcić ludzi do pozostania w choku - może np. puścić film na projektorze ?
Jakaś kwestia lokalowa ?
Nie mogę strzelić posta pod postem, więc pisze dalej (ponownie) .
Muszę okreslić wpisowe - proponuje 15-20 zł, przy czym wstępnie dam 20 zl a ewentualnie obnize.
I teraz mam taką sugestie - w Łodzi wycinają miarki, można by zamówić takie miarki z logiem/nazwą turnieju jako nagrodę dla wszystkich. I tak np. miescja od 20 w dół dostawały by pamiątkowe miarki, dyplom, i np. losowe podstawki z Mas. Koszt tego zestawu byłby pewnie około 10-12 zł, więc zostaje na lepsze nagrody dla wyższych miejsc.
Daje to też taką zaletę, że nie musisz wyczytywać tych miejsc, bo wszyscy dostają to samo, czyli nikt nie ma siarowego wyjścia przed tłum i nieco skraca czas rozdania nagród i zakończenia imprezy.
Poszło:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pią 10:58, 13 Cze 2014, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dead
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:19, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Proszę o info kto z Chełmży jest zainteresowany wzięciem udziału w turnieju ( jako gracz )
Jednoczesnie jeżeli chodzi o nazwę turnieju.
Operacja: Burak
( Operation: Bourak )
a tak btw:
Ranger napisał: | Wiadomo, że turniej w Chełmży to klasa sama w sobie i nie trzeba mnie namawiać |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pią 13:04, 13 Cze 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|