 |
www.ffchok.fora.pl Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:51, 26 Paź 2008 Temat postu: Scenariusze |
|
|
Tu proszę wklejać propozycje i uwagi na temat scenariuszy, oraz wasze własne.
Moja myśl przewodnia to scenariusze podzielone na pewne kategorie:
Ogólne - związane bardziej z gromadzeniem zasobów i sytuacjami z pustkowi niż walce o tytuł Wieczniewybranego
Dla konkretnego boga - postacie starają się zadowolić konkretnego patrona
Scenariusze kluczowe - najbardziej istotne, można je wykonać dla każdego z bogów
Kluczowy scenariusz z ogólnych - Najazd
Streszczenie:
Jest sobie wioska jakiegoś plemienia na pustkowiach i bohaterom zachciało się bawić w obronę. Najsilniejsi atakują, inni mogą dogadać się z mieszkańcami, że ich obronią w zamian złoto / kobiety / wyposażenie (może rzut k6) lub rywalizować w łupieniu z resztą graczy.
Kluczowy scenariusz z tych poświęconych dla bogów = ołtarz boga chaosu
Streszczenie:
Wybierany jest bóg Chaosu któremu ma być poświęcony ołtarz i gracze rywalizują w dotarciu do niego i odczynianiu na nim swoich spraw. Poświęcaniu niewolników, przyzywaniu demonów, a może profanacji go jak ktoś chce się z bogami pogniewać (Malal się pewnie do takiego uśmiechnie).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Śro 16:17, 29 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garran
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:14, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
NAJAZD
Bandy
Banda z najwyższym ratingiem automatycznie zostaje najeźdźcą. Każda inna banda jeżeli zechce może nająć się do obrony wioski. Dla zainteresowanych obroną przedstawiana jest oferta (do podziału /dogadania się) - całość losowana przed rozpoczęciem:
Automatycznie | 3k6 sz
6+ | koń wierzchowy
6+ | syn wodza (młodzik - bohater)
5+ | k3 kobiet
4+ | talizman szczęścia
4+ | lekka zbroja
4+ | k3 mieczy
3+ | k3 włócznie
3+ | k3 topory
3+ | k3 tarcze
Należy zauważyć, że nawet w przypadku kilku band broniących nie muszą one działać jak sojusznicy.
Atakujący rozstawiają się normalnie. Broniący do 6" od najbliższego zabudowania - jako pierwsi.
Teren
Na środku stołu w promieniu 6" należy rozstawić 3k3 namiotów/szałasów/chat i kilka innych zabudowań (posterunek, studnia itp) by przedstawiały obóz barbarzyńców.
Rozpoczęcie gry
Gracze rzucają kością. Gracz z najwyższym wynikiem zaczyna jako pierwszy, następnie gra toczy się wedle ruchu wskazówek zegara. Dla obrońców należy wyznaczyć wirtualną krawędź podczas rozstawiania aby określić ich kolejność.
CDN
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Śro 16:17, 29 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|